Gelukkig had ik er nog een paar 'achter de hand', dus ik ga zsm nieuwe afspraken maken

Spannend, Limonade!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ambre schreef:Ik ga graag voor een merrie en heb dus idd veel meer keuze!
Maar dan is het nog moeilijk hoor.
Net ff op de horsetelex gekeken en de Valdez die ik ben gaan kijken zondag heeft 52% bloed.
Das wel erg veel....
Stasja schreef:@ Limonade wat een stoer paard. Schelen die prijzen echt zo met nl en hef je dat dan niet op door het transport? (alleen nieuwsgierig hoor ik heb een hele leuke merrie in nl op het oog)
leonie87 schreef:@Limonade. Ik heb in Spanje gewerkt met paarden die verkocht werden naar oa nederland. Het verschilt enorm per bedrijf maar ik heb nog nooit gezien dat iemand kreeg wat ie gekocht heeft!
De een kreeg er een die idd alle knoppen had maar een zware blessure achter de rug had en de ander kreeg er een die gewoon echt niet mak was. Ik hoop voor je dat ik het mis heb maar na 10 maanden in Spanje heb ik heel veel gezien!
Lowara schreef:Hier krijgt m'n nieuwe aanwinst nog een staartje, en een flinke zure ook
waarschijnlijk ( via kanalen) is er zomer eczeem in het spel, en vorige eigenaren ontkennen dit. ( uiteraard gaan we uit van het goede,maar moeten ook uitgaan van het minder goede)
pony terugbrengen kost ons heeeel veel geld ivm de benzine kosten, maar houden kost ons ook flink omdat ze het verzwegen zitten en de pony het aankoopbedrag gewoonweg niet waard is. ( lieve pony hoor, maar wil niet nog een 3de eczemer op stal hebben)
weet iemand een site/iets wat onze rechten hiervoor zijn?
er is een koopcontract waarin dit specifieke probleem gemeld wordt en er getekend is dat ze het niet zou hebben, maar goed.. als blijkt dat ze dit bewust verzwegen hebben, vind ik dit een erg dure grap
emma525 schreef:Kun je de advertentie doorsturen? Ik heb ook een 9jarige polansky op hetzelfde niveau gehad nl. Het kan de mijne niet zijn trouwens hoor, maar ben wel nieuwsgierigKrijg deze week een filmpje van een 9 jarige merrie op M1 niveau van Plansky (denk stiekem dat ze Polansky bedoelen). Ben benieuwd