Maeve schreef:Hallo zoekende Bokkers! Ik bezoek dit topic al een tijdje geregeld maar ga nu voor het eerst een berichtje plaatsen.
Nadat ik, na 2 jaar af en aan blessureleed, afscheid heb moeten nemen van mijn eerste paardje, ben ik nu langzaam weer om me heen aan het kijken. Ik weet nog niet zeker of ik wel echt een éigen wil, aangezien ik een bijrijdpaard heb en er ook nog wat aangeboden heb gekregen, en leasen is ook een mogelijkheid, maarja, een eigen paard is toch ook wel superleuk
Het belangrijkste voor mij is dat ze gezond zijn, vooral na mijn ervaringen met mijn vorige paard. Ik verwacht geen topsportprestaties, ik houd het meest van buitenrijden, maar een sprongetje en een mooi rondje door de bak moeten wel kunnen. Ik heb nog steeds een zwak voor westernrijden, maar ik zoek niet specifiek naar een westernpaard. Ik wil wel graag een betrouwbaar paard, het hoeft geen suffe kikker te zijn, maar wel eerlijk. Ik heb nu de mensen van deze advertentie gemaild: http://link.marktplaats.nl/515967843
Kent iemand dit paard of de eigenaren?? Is het wat??
Alvast bedankt!
Schijnt echt een lief paardje te zijn! Eigenaar heeft bij ons op stal gestaan. Stond ook op mijn stal zijn facebook..

Zal foto's plaatsen!
,