Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Diana_v_l schreef:De oma van mijn man heeft jarenlang alle dressuurwedstrijden die op tv werden uitgezonden op de voet gevolgd zodat ze mij kon zien rijden!
Ze was er ook heilig van overtuigd dat ze me regelmatig heeft gespot en dat ik dan toch altijd eigenlijk wel beter was dan Anky
goldenarrow schreef:Diana_v_l schreef:De oma van mijn man heeft jarenlang alle dressuurwedstrijden die op tv werden uitgezonden op de voet gevolgd zodat ze mij kon zien rijden!
Ze was er ook heilig van overtuigd dat ze me regelmatig heeft gespot en dat ik dan toch altijd eigenlijk wel beter was dan Anky
Dat vind ik eigenlijk best lief
Blijheid schreef:Mijn oom (fanatiek violist) was vandaag op bezoek. Hij wist te vertellen dat de haren op de strijkstok van de viool altijd haren uit de manen van Siberische paarden zijn.
Het duurde echt even voor hij geloofde dat het waarschijnlijk haren van Iberische paarden zijn
Shanel schreef:Vriendlief kwam na lange tijd weer eens langs op stal om naar Shanel te kijken (arabier, bruin, klein, dik)
Ik was juist met een geblesseerd paard aan het stappen (kwpn, zwart, groot, slank)
'Zo, wat is Shanel gegroeid zeg, ze ziet er goed uit!'