Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DuoPenotti schreef:Nog kwalijker. Mensen die dan geen 3 berichten kunnen lezen op een forum. Het is duidelijk genoeg dat er twijfel is.
Dreamboy schreef:Ze heeft de linkjes er toch bij geplaatst? Als je die leest dan wordt al snel duidelijk dat ze een vergissing gemaakt heeft door te schrijven dat het een wolf was. Ook dat kan gebeuren. Maar om dat nu gelijk een kwalijke zaak te noemen is wel erg overdreven.
Kaja schreef:DuoPenotti schreef:Nog kwalijker. Mensen die dan geen 3 berichten kunnen lezen op een forum. Het is duidelijk genoeg dat er twijfel is.
Kun jij mij alsjeblieft weer op de foei lijst zetten? Dat lijkt me wel zo fijn voor jou.Dreamboy schreef:Ze heeft de linkjes er toch bij geplaatst? Als je die leest dan wordt al snel duidelijk dat ze een vergissing gemaakt heeft door te schrijven dat het een wolf was. Ook dat kan gebeuren. Maar om dat nu gelijk een kwalijke zaak te noemen is wel erg overdreven.
Je moest eens weten hoeveel mensen enkel de kop van een artikel lezen. In het artikel is duidelijk te lezen dat het onduidelijk is of het een wolf of een hond betreft. Waarom zou je dan zelf zeggen dat het een wolf betreft? Afgelopen week heeft ze ook al aangegeven dat een honden eigenaar bedreigd is, dat was ook onjuist. Een foutje maken kan, maar zorg dat het foutje hersteld wordt. Het lijntje met juiste informatie is toch al zo dun en niemand is hierbij gebaat.
tienus63 schreef:@kaja
Ik meen dat de bokt regels dusdanig zijn dat je een beknopte samenvatting moet geven en de bron moet linken in een post.
De bron vermelding van wie bedreigt werd, was onduidelijk. En ik was rap met het doorgeven van dat bericht.
Nadien heb ik het bericht aan laten passen.
En nee, ik ben geen beheerder van welke alert groep of Facebook pagina/groep.
Ik vind dat er geen plek is voor de wolf in Nederland. Behoudens in een dierentuin.
In het geval van Duitsland is het een hondachtige geweest. Dus een wolf/wolf/hybride
Politie zegt daar dat er rekening gehouden wordt met een wolf vanwege de aanwezigheid van twee roedels in die omgeving.
stal_HD schreef:Ik heb vannacht zelfs gedroomd over een of meerdere wolven in mijn stal en wat ik zou doen.
Lees ik vanmorgen op nog geen km hemelsbreed een zichtmelding van een wolf vannacht. Hoe toevallig....
Benzz schreef:Misschien kunnen we er iets meer vanuit gaan dat mensen het goed bedoelen ipv dit gebash.