Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Avalanche schreef:Haha tijd voor een update.
Monster is bekapt weer en hij was vreselijk stout![]()
Eerst de oud papierbak overhoop gehaald. Dan de gevonden voorwerpen bak. En de bekapper met een zweepje voor zijn billen geslagen![]()
Het was wel niet hard, maar oh oh. Hij was er zelf erg trots op.
En we hebben onze eerste heuse dressuurles gehad. Hij deed het zo goed!!! Overgangen, schijnovergangen, en een beetje wijken (van de hoefslag naar binnenhoefslag en terug). Binnenhoefslag was heus moeilijk want dan moet je ineens op eigen benen lopen, maar hij deed zó vreselijk zijn best![]()
Ik ben heus trots
En wat overgangen naar draf en weer terug, harder en zachter in stap, dus echt het beginste begin zeg maar
je merkt dan toch ook echt wel de voordelen van het longeren. Zo moeilijk dat eerst was, gewoon een rondje lopen, zo lekker gaat dat nu, en los is dan een logische volgende stap, maar dat is nog wel weer moeilijk, vooral de binnenhoefslag vond ie heus moeilijk, want dan moet je opeens op eigen benen lopen 

Long COVID is een raar ding. De andere klachten worden wat minder, de pijn in mijn rug is echt stukken minder, ik ben minder stijf ook. Wel inmiddels verhuisd naar een appartement. Dat had 2 redenen: voor mij is het veel makkelijk om het netjes te houden, want robot stofzuiger, en nog steeds heel dicht bij stal, maar nu ook dichter bij het station ivm werk. Een en ander kost dus gewoon veel minder energie.
Ja is ook, hoor, ik vind het zo belangrijk dat je er allebei lol in hebt
Avalanche schreef:ThanksJa is ook, hoor, ik vind het zo belangrijk dat je er allebei lol in hebt
![]()
Met een paard dat niet wil werken heb ik er ook geen plezier in, en voor paarden is niet gereden worden ook niet erg.
Avalanche schreef:ThanksJa is ook, hoor, ik vind het zo belangrijk dat je er allebei lol in hebt
![]()
Met een paard dat niet wil werken heb ik er ook geen plezier in, en voor paarden is niet gereden worden ook niet erg.
inmiddels is de Theemuts met pensioen (ikke kent haar) maar we hadden in die dingen heel veel lol samen. En we wandelen nog, en nu gaat buiten op oude knarren tempo. Mag ook he, als je 23 bent. Citaat:Ik kan helemaal niet goed mennen hoor, ik kan een beetje dubbel longeren en dat lijkt erop, maar ze vindt het vreselijk leuk en is dan ineens heel goed te sturen
, dat is toch fantastisch.
haha die krijg je geen 200 meter van huis
maar dat is denk ik ook gewoon om wat leven in de brouwerij te brengen en dat doet hij 
maar ik ben zo wijs met hem he. Hij past ook echt onwijs goed bij mij
heerlijk paard 
en de kids lachen zich er dood om, want niet helpt, want dat vindt ie prachtig
) voordat ik erop ging, ik ben nog steeds mijn leven niet zat en het monster was wat frisjes
plus dat er een zeer eng, gevaarlijk dier was in de bosjes naast de baan
of een bakkabouter, daar ben ik niet zeker van. Maar er waren er meerdere, zoveel was duidelijk. Hij was erg, erg kijkerig, en vond het ook nodig om overal van te schrikken, maar dat doet hij alleen als hij goed los is.
nageven én naar het been luisteren is reuze moeilijk namelijk
Knap kind he
ja echt
het was zo fijn
nu eens kijken waar we komen met dit paard. Ik wil er nu eerst goed de basis op zetten
ik sta ook gewoon zelf nog te stuiteren...... wat een verandering ook gewoon in dit paard......