Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Morganlefay schreef:Overigens heel wijs een hengstenketting.
Beter mee verlegen dan om verlegen.
Wij zeggen hier ook altijd: "beter er omheen en 'm niet nodig hebben dan 'm nodig hebben en 'm er niet omheen hebben."

" kwam ze niet meer bij.

pien_2010 schreef:Leuk, lief en grappig de 2 pubertjes.
Vigo stond een beetje te maffen. Die moest eerst niks weten van de hooibaal, ben benieuwd of hij die angst gaat houden want dan gaat het geen chill buiten rijpaard worden vrees ik.
petraaken schreef:Je ziet het typische hengstengedrag er in komen. Aan alles prutsen met hun tanden.Merrieveulens zijn op dat gebied toch makkelijker. Allé, die die ik heb gehad.
Ze heeft er niks aan want er staat nog een poort voor omdat we daar op berekend waren met haar. Maar ze kan het dus ze doet het.
) maar over het algemeen is dat inderdaad meer iets van hengsten en ruinen.
En als je dat niet deed liep ie ook mee maar dan was ie beledigd.
Ik vraag hem dus ook weleens of hij even zijn eigen touw vasthoudt als ik weer eens iets moet pakken ofzo. Handig hoor
Ze weten hier wel allebei dat als ik het touw over de hals leg dat ze moeten blijven staan waar ik ze neer gezet heb. Maar touw vast pakken doet Sam niet. Rêve maakt knopen los.

mogelijk niet zoveel winst maken als ze hoopt (verlies maakt ze niet. Dat geloof ik niet. Niet op die twee veulens als ze iets van 25 vol pensioners heeft staan voor 85 euro meer dan ze mij nu wil vragen. Als ze verlies maakt gok ik dat ze het daar moet gaan zoeken.)
ik ben 1 keer in mijn leven voor blok gezet met mijn paarden en dat overkomt me nooit meer. Ook nu niet. Ik kan Joy op halen dus de feiten zijn gewoon dat ik kan zeggen dat ik niet akkoord ga en zij dan voor een nieuwe keuze staat. Die wat jij noemt. En ondanks dat iedereen kennelijk vind dat ik rechtuit ben (soms te) zijn ze om een of andere reden elke keer verbaasd als ik nee zeg als iets mij niet redelijk lijkt. 
als we elk ons eigen pad terug gaan zal dat op een nette manier zijn als het van mij af hangt (wil haar helpen zoeken naar een nieuw vriendje als de weide niet kan.) als de rollen veranderen dan betaald zij gewoon wat ik haar altijd betaald heb en dan blijven Vigo en Joy samen. 

" pmarena schreef:Nou, dat klinkt alsof je een nieuwe uitdaging nodig hebt, haha, goed man

pien_2010 schreef:Geweldig verhaal. Ik vind 175 euro voor 1 veulen al erg veel. Dus ik geef je groot gelijk!.
Rocamor schreef:Ik zie zo'n ballonnetje boven het hoofd van Reve: "Waar heb ik de verkeerde afslag genomen?"
wij zeiden ook al… Volgens mij wil Rêve opnieuw onderhandelen over haar contract.
Mer1980 schreef:oei 175 voor een veulen in weideseizoen is echt al behoorlijk aan de prijs. Ik dacht dat het in België goedkoper was in NL, maar het is zelfs duurder dan de meeste adressen in de zomer dan die ik al ken.
Mars schreef:Ayasha schreef:Foto vergeten van mijn mop.
[ [url=m/rN57rQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Had je twee maanden geleden gezegd dat we dit zo gingen doen had ik je voor gek verklaard.
Ze lijkt wel zo’n deftige madam die de manager wil spreken
dus ik kreeg een 30+2 pre-verjaardagscadeau
)
) voor Rêve. 
)

Mijn man accepteert die eigenaardigheid en Rêve heeft nu dus haar eigen mooie diep bruine halster..
en hij weet altijd precíes wat bij ze past. 

(ze kwam er spontaan mee aanzetten na een paar dagen.)

Misschien krijg ik een cupcake los van de hoofdverpleger.