Hij was ook al gereden?
Wens je veel succes met deze en dat het allemaal wat minder moeizaam gaat dan met je merrie

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
biancaaaa schreef:Ik lees hier ook mee, voor familie opzoek naar een heel braaf (leer) paard. Mag ouder zijn karakter is belangrijkste. Mocht iemand iets weten? Marktplaats/sporthorses worden in de gaten gehouden.
Galuppy0546 schreef:Oké ik ben klaar met de hele paardenwereld![]()
Vanmiddag telefonisch contact gehad, ik was de eerste reactie en zou vanavond als eerste langs komen.
Tussendoor heeft ze toch een ander gehad, en nu, een uur voor ik een afspraak bij haar heb heeft ze 'm verkocht aan iemand die toch eerder mocht / kon komen
MISTRAL94 schreef:Super zeg wat voor paard heb je op het oog?
Galuppy0546 schreef:Oké ik ben klaar met de hele paardenwereld![]()
Vanmiddag telefonisch contact gehad, ik was de eerste reactie en zou vanavond als eerste langs komen.
Tussendoor heeft ze toch een ander gehad, en nu, een uur voor ik een afspraak bij haar heb heeft ze 'm verkocht aan iemand die toch eerder mocht / kon komen
Ketly schreef:Wat zuur Galuppy!
Het is een 3 jarige KWPN x Fries en het is een valkje! Hij is net geruind dus voelt zich nog een beetje hengst
[ [url=m/uo0hB5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UbSKkD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kreeg deze foto’s te zien en was verliefd! Haha.
Lena82 schreef:MISTRAL94 schreef:Super zeg wat voor paard heb je op het oog?
Je vraag is aan mij denk ik?
Is een 3 jarige Desperado x Rousseau. Vosje van ruim 170, zal iets meer zijn denk ik en net onder het zadel. Superbraaf voor z’n leeftijd en graad van africhting en heel knap. Als alles doorgaat zal ik een foto plaatsen
robinxfellow schreef:Ik ben vandaag wezen kijken bij die 12 jarige merrie. Helaas had ik geen klik en was ze toch te voorwaarts onder het zadel voor mij. Toen bleek de eigenaresse nog een 8 jarige ruin te koop te hebben staan en die beviel me enorm. Super nuchter karakter, verkeersmak en ook nog eens een ruin waar ik een voorkeur voor had. Dus morgen ga ik nog een keer rijden.