Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Laura1982 schreef:nee ik zeg alleen dat als je meeer te besteden hebt anders kijkt. en ik vind een 4 jarige die niets kan voor tussen de 4 en de 6 duizend gewoon te duur. ik heb geen budget van 10000 euro ik heb maar 4000 en ik wil voor dat geld geen paard wat nog niet zadelmak is. voor dat geld wil ik een paard wat braaf is doorgereden en verkeersmak en een mooi kopje is leuk maar geen must.
Pletje123 schreef:Laura1982 schreef:nee ik zeg alleen dat als je meeer te besteden hebt anders kijkt. en ik vind een 4 jarige die niets kan voor tussen de 4 en de 6 duizend gewoon te duur. ik heb geen budget van 10000 euro ik heb maar 4000 en ik wil voor dat geld geen paard wat nog niet zadelmak is. voor dat geld wil ik een paard wat braaf is doorgereden en verkeersmak en een mooi kopje is leuk maar geen must.
Dat moet lukkenje moet er net tegenaan lopen. Deed ik ook
Pletje123 schreef:Laura1982 schreef:nee ik zeg alleen dat als je meeer te besteden hebt anders kijkt. en ik vind een 4 jarige die niets kan voor tussen de 4 en de 6 duizend gewoon te duur. ik heb geen budget van 10000 euro ik heb maar 4000 en ik wil voor dat geld geen paard wat nog niet zadelmak is. voor dat geld wil ik een paard wat braaf is doorgereden en verkeersmak en een mooi kopje is leuk maar geen must.
Dat moet lukkenje moet er net tegenaan lopen. Deed ik ook
Suelza schreef:Deze heeft half oktober ook al op marktplaats gestaan: http://dieren.marktplaats.nl/paarden/606941832-zeer-brave-vivaldo-ruin.html
Dus vraag me af waarom die nu bij een handelaar terecht is gekomen. Hij stond bij een particulier die niet even de moeite nam om de afspraak met ons af te zeggen toen dit paard verkocht was. Wij zagen zelf dat deze ruin van MP af was en zijn toen gaan bellen.