Ik hoop van harte dat ik goed heb gezien dat hij nu erg fris is, samen met de merrie, want dan blijft hij wel binnen de omheining... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik hoop van harte dat ik goed heb gezien dat hij nu erg fris is, samen met de merrie, want dan blijft hij wel binnen de omheining...
). Bovendien heeft hij het dan al sinds zijn 3e of langer. Voorheen was het nog veel erger. Ik moest de les eens om veiligheidsoverwegingen staken, omdat er een fiets in de opzadelruimte stond. Pijn ervaart hij als het goed is alleen bij kwetsuren, maar enig ongemak zal er altijd zijn, gezien zijn aandoening. Hij mist duidelijk coördinatie. Ik vind een aandoening in die zin wel heel anders dan een blessure. Het zou geen oorzaak mogen zijn van zijn schrikken. We vinden het zelfs bijzonder dat hij nog overeind blijft met zijn acties. Als ik zijn lichaam had, zou ik uit zelfbehoud helemaal nergens van schrikken. 

_Lorette_ schreef:Als ik zijn lichaam had, zou ik uit zelfbehoud helemaal nergens van schrikken.
Man, wat oliebol. Na de 1e keer durfde hij uit galop, maar die weigering in de landing kreeg ik er niet uit. Ik ben dan helemaal uit balans en het scheelt niet veel of ik maak er een mooie afdruk bij.