Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ilsemarie schreef:@galopje2000: rij je momenteel? heb je vaste instructie? Misschien is het handig om die mee te nemen naar de pony, die kan vast goed een inschattig maken of dat te verbeteren is.
Ik wil nog niet teveel verklappen maar heel onverwacht is gister de vonk overgesprongen tussen mij en een ontzettend leuke fries. Ik ga in ieder geval er deze week nog een keer op, hopelijk klikt dat weer net zo goed... en wie weet heb ik dan binnenkort ook wel leuk nieuws na een wel hele korte zoektochtde adrenaline stroomt me in ieder geval goed door het lijf
Noon schreef:
mireilledons schreef:Noon schreef:
Hier een (nu niet meer) stille meelezer: ik ben niet zo lang geleden bij deze stal geweest. Paarden worden in mijn ogen veel te jong aan het werk gezet. En niet zo'n beetje ook. Paard dat ik gezien heb moest nog drie worden en werd stevig vastgeknoopt met een slofteugel in een longeerton rondgejaagd. Paarden worden standaard met slofteugel gereden en ook de pensiongasten en lesklanten reden vrolijk met slof rond.
Torius16 schreef:@ Mireilledons: ligt dat aan de stal of aan de markt? Ik denk dat deze stal inspeelt op wat de markt vraagt en helaas is dat bij voorkeur een 4 jarige die L2 loopt (en liefst M1 klaar is zodat per 01-04 lekker doorgestroomd kan worden ahum......)
Tja ik ben er ook geen voorstander van, maar gebeurt helaas wel ( ik gun paarden liever de tijd dat scheelt je in de toekomst vaak een hoop blessureleed).
Maar is de stal daarom slecht? Kijk er door heen en als er een leuk paardje tussen staat waar een ander wat mee kan, wat dan nog? Jij hoeft deze toch niet met slof te rijden?