Rijlaarzen, Merk: DERBY, Type: Proffesional, kleur zwart met oranje en rood wit blauwe vlag aan bovenkant schacht met rits aan de binnenkant voorzijde, schoenmaat 39,hoogte 53 cm, schachtwijdte 36 cm
aahah helaas dat gaat me niet passen alles is goed behalve de schacht die had 4 cm groter moeten zijn en helaas gaat dat ook niet lukken als ze opgerekt worden....
Mel, had je mijn mailtje nog gehad? Die factuur? Was dat ophalen trouwens niet vandaag?
Die oranje kap laarzen zijn exact mijn maten, maar momeenteel staan laarzen en rijspul onderaan de verlanglijst, eerst paard maar weer een x goed krijgen
Vind de oranje wel stoer, maar heb zelf bruin tuig
Ik krijg nu constant pbtjes, als mensen info willen, stuur gelijk je eigen maten mee dan kan ik makkelijk checken op telefoon
emr
Geplaatst: 25-10-12 16:19
MelanieB schreef:
PETRIE, Coventry, kleur bruin met contraststiksel, veter voor rits achter, schoenmaat 38,5,hoogte 45 cm, schachtwijdte 35 cm
Of bedoel je de derby speciale?
De Derby speciale, zeker geen schoenmaat 41/42?
_Marleen
Geplaatst: 25-10-12 16:32
Wat een prachtige laarzen staan ertussen!
Ik heb even een vraagje. Gister leren laarzen gekocht, hele gewone zwarte Derby Softjumper. De laars zit verder prima, natuurlijk iets te hoog en op handen en knieen de trap op moeten anders doen het zo zeer in m'n knieholtes , maar de laars is onder mijn knieholtes iets te wijd zeg maar, heb nog een paar cm over op dat gedeelte maar kan niet kleiner. Bij mijn kuit past ie maar net dicht.
Ik heb al even bij vriendin gehoord die dezelfde laarzen heeft.. Omdat de schacht nog zo hoog is en in mijn knieholtes prikt drukt ie de laars omlaag waardoor er ruimte vrijkomt omdat dat leer nog 'over' is.. Dat ik dat zelf niet bedacht heb haha. Tuurlijk helemaal mooi aansluiten zal hem wel niet worden maar dan moet je over gaan op maatwerk. In dit geval heb ik €150,-, waren in de aanbieding. Ik gok het er maar op en er eerst maar even een hak verhoger in te doen. Bij mijn kuit en enkel past ie net dicht.
Alive
Geplaatst: 26-10-12 14:53
Ik hoor ook bij de club! Heb net mn donkerblauwe lak pololaarzen van Derby opgehaald, ben er helemaal verliefd op!!