rensiepensie schreef:Ok de lompste: mijn vriend tien we net samen waren samen met een collega van ons;
Als je ongesteld bent, en tampons gebruikt, en gaat paardrijden, is dat dan niet net als seksen?
OMG

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Koper schreef:rensiepensie schreef:Ja dat denken sommige mannen blijkbaar. Ze waren echt serieus ook nog. Ik zweer het je, ik bestierf het bijna.
Ik zou zeggen: stop een tampon in je kont, klim op een paard en ervaar.
ArGieVai schreef:*kom even binnenvallen, maar vriendlief was zo grappig van de week*
Mijn vriend gaat inmiddels al ongeveer een jaar bijna elk weekend mee naar de paarden, heb nu een pony van 1.25 en een paard van 1.75m
Dus lopen op het land, zetten Bo (de kleine weg), vraagt hij: Waarom is ze eigenlijk nog helemaal niet gegroeit?
Dus ik zeg: Ze is allang uitgegroeit, het is een pony, geen paard.
Hij: Ja maar... Pony's zijn toch gewoon kleine paarden? Die worden toch ook ooit groot?
(zegt er nog wel even achteraan: behalve shetlanders dan, want dat zijn een soort lilliputters toch?)
Ik had het echt niet meer...
ArGieVai schreef:*kom even binnenvallen, maar vriendlief was zo grappig van de week*
Mijn vriend gaat inmiddels al ongeveer een jaar bijna elk weekend mee naar de paarden, heb nu een pony van 1.25 en een paard van 1.75m
Dus lopen op het land, zetten Bo (de kleine weg), vraagt hij: Waarom is ze eigenlijk nog helemaal niet gegroeit?
Dus ik zeg: Ze is allang uitgegroeit, het is een pony, geen paard.
Hij: Ja maar... Pony's zijn toch gewoon kleine paarden? Die worden toch ook ooit groot?
(zegt er nog wel even achteraan: behalve shetlanders dan, want dat zijn een soort lilliputters toch?)
Ik had het echt niet meer...