NO THANKS....MIJN mening is nog steeds dat je met iets meer budget beter en sneller slaagt
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
dat zal moeilijk worden want dat vind ik ontzettend veel geld voor een tinker.listiglistje schreef:Die zwarte loopt al met zijn staart erop en dan nog zo bewegenNO THANKS....
MIJN mening is nog steeds dat je met iets meer budget beter en sneller slaagt
tita schreef:nou listing zo slecht vind ik hem niet hoor.
en dan nog die opmerking van 6000 leuke tinker vindendat zal moeilijk worden want dat vind ik ontzettend veel geld voor een tinker.
Azola staat ontzettend lang te koop ik heb nog getwijfeld of ik haar zou bezichtigen dus dat zegt ook wat genoeg iig vanaf mei.

wreckh schreef:Torius16 schreef:Guccio: ken mensen (niet meer op twee handen te tellen) die voor een schijntje een paard kopen en na 2 á 3 jaar en meer dan 50 wedstrijden verder nog in de B rondhobbelen. Als je ORUN wilt doen, richting dressuur heb je wel een beetje kwalitatief goed paard nodig. Veel mensen denken wellicht: 'die B dat doe ik zo even', maar dat valt vaak nog vies tegen 't Is maar een tippie hoor....!!
Ligt dat dan aan het paard of meer aan de ruiter? Ik denk dat L voor bijna ieder paard haalbaar moet zijn. Met goede training, dus ik denk dat dat grootste probleem bij de ruiter ligt.
Mijn wensenlijstje:
Nuchter en koel
Stevig en boven de 165.
Moet alleen naar buiten kunnen en een braaf rondje in de bak kunnen doen.
Niet zo veeleisend dus. Hoop dat ik mijn paardje al gevonden heb. Maandag nog een keer kijken.
nathe schreef:van den hurk zijn al 3 pb's met slechte ervaringen
Dus niet echt een aanrader dan he
Degene die 8000 bij vanhelvert kosten, hebben maar 5000 bij fokker gekost hoor.
Iedereen stelt gewoon een budget voor zichzelf op... vind het ook moeilijk dat hier mensen zeggen dat ik er maar even 2000 euro bij op moet gooien. Moet niemand daar dan 1,5 maand voor werken?
nathe schreef:van den hurk zijn al 3 pb's met slechte ervaringen
Dus niet echt een aanrader dan he
Degene die 8000 bij vanhelvert kosten, hebben maar 5000 bij fokker gekost hoor.
Iedereen stelt gewoon een budget voor zichzelf op... vind het ook moeilijk dat hier mensen zeggen dat ik er maar even 2000 euro bij op moet gooien. Moet niemand daar dan 1,5 maand voor werken?
)
, heb gelukkig een leuk paard en hoef haar ook niet meer de verkopen omdat ik een baan aangeboden heb gekregen. Misschien dat ik nog iemand kan helpen.. ( de bonte waar ik eerder over heb gepost heb ik nog meer fotos van voor de liefhebbers). Ik merk hier op dat mensen echt heel gericht kijken naar een mooi dier. Knappe foto's, het liefst ingevlochten en in de bandages.. terwijl de boer om de hoek misschien wel een heel goed paard heeft staan!
. Was ook een lelijk niet fijn gereden paard.
dan weet ik in iedergeval bijna zeker dat ik geen kat in de zak koop..