Nou ik geloof dat ik het gewoon moet kopen danmaar Ik verwen mezelf deze winter wel, voorlopig wel aleen berry/coffee bicolor met bonthalster besteld dus ik koop hem wel wat later anders is me geld wel heel snel op.. Tenzij ik moeders of paps lief aankijk maar die willen denk ik niet helpen
Ik heb bijna 50 dekjes denk ik, maar niet bij alle heb ik iets bijpassend.
Ik wil zo graag een bruin lakleer hoofdstel Alleen heb ik nog geen betaalbaar gevonden (enkel 1site maar daar kon ik niet bestellen omdat ik niet via internet kan betalen )
nee het leer moet bruin zijn heb namelijk alles in bruin, dus een bruin lakhoofdstel zou er mooi bij passen Iemand een foto of site waar ik zo 1tje kan bestellen? Wel maatje cob
Misschien een tip voor de setjesfreaks die wel van een voordeeltje houden . Volgens mij past de Gersemi mulberry van afgelopen zomer perfect bij de Eskadron winter berry van nu .
Volgens mij hebben ze bij hooks ook een bruin lak hoofdstel! Als iemand trouwens weet waar ik een zwart hoofdstel met cognac onderlegde neusriem kan kopen tell me! Kan nergens wat vinden