Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marillion schreef:
Ik hoop eind dit jaar met deze laarzen in de ring te verschijnen![]()
(werd gisteren gebeld dat ze binnen waren, alleen zonder stenen en met beschadigingen in de lak....dus petrie gaat nu met spoed nieuwe maken)
Momenteel heb ik voor de wedstrijden Parlanti's (wat overigens heerlijke laarzen zijn) maar ik mis een beetje de harde buitenkant.
Verder heb ik ze inmiddels al 5 jaar en zijn ze aan vervanging toe
SunNDLM schreef:Ik wil ook graag laarzen ontwerpen maar weet nog niet of ik De Niro's of Derby's wil. Ik heb eigenlijk 2 paar nodig (voor wedstrijd en training) dus misschien ga ik voor lipica aangezien dat wat betaalbaarder is..
Ik wil voor de training graag type polo in grijs leer met rood-wit-blauw (denk in lak) sierkap, ik weet alleen niet of dit kan. Heb wel iemand van lipica gesproken dat het mogelijk is de gehele laars rood-wit-blauw te doen dus dan moet alleen 3 sierkappen 'onder elkaar' ook wel mogelijk zijn toch?ik dacht eerst aan congac met de sierkap maar denk dat grijs mooier staat.
Voor op wedstrijd wil ik gewoon een simpele dressuurlaars van lakleer met het liefst op m'n kuit aan de binnenkant normaal leer zodat het niet te snel beschadigd word.
Hmm moeilijk moeilijk!
M_D_H schreef:ik heb lipicas hurlingham polo
zwart, brooks neusje in zwart lak, piping van de rits in zwart lak, lipje (over de rits heen) in zwart lak, op het lipje mijn initialen in zilver geborduurd en 5 zwarovski kristallen langs de hogt dressuur boog
ze zijn onwijs gaaf en sjiek geworden