Ooteman uitverkoop!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

SofieHavan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 13:22

Ik had bij Ooteman 2 Anky pads besteld. Na eventjes heb ik een mail gestuurd waarom dat zolang duurde en of alles wel in orde was.
Na een dag kreeg ik mail terug dat 1 van de 2 pads niet meer kon geleverd worden, maar dat ik een andere mocht kiezen uit de nieuwe collectie. Ik heb dat gisteren gedaan, meteen een mail terug gehad dat de pads vandaag de post op gaan.
Ik ben eigenlijk wel héél tevreden. Super klantvriendelijk en in de mate van het mogelijke ook een nette service.
Ik begrijp dat via internet zaken bestellen & leveren niet zo simpel is maar toch doen ze hun uiterste best :j

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 13:24

Ik had gister middag jophurs besteld, en ze vanochtend vroeg al binnen gekregen via TNT, super dus !!
en ze zit heerlijk voor dat spotprijsje!

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 13:36

SofieHavan schreef:
Ik had bij Ooteman 2 Anky pads besteld. Na eventjes heb ik een mail gestuurd waarom dat zolang duurde en of alles wel in orde was.
Na een dag kreeg ik mail terug dat 1 van de 2 pads niet meer kon geleverd worden, maar dat ik een andere mocht kiezen uit de nieuwe collectie. Ik heb dat gisteren gedaan, meteen een mail terug gehad dat de pads vandaag de post op gaan.
Ik ben eigenlijk wel héél tevreden. Super klantvriendelijk en in de mate van het mogelijke ook een nette service.
Ik begrijp dat via internet zaken bestellen & leveren niet zo simpel is maar toch doen ze hun uiterste best :j

Dat vind ik dus ook :j

SteffiiY

Re: Ooteman uitverkoop!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-09 13:37

vind het inderdaad netjes dat je uit de nieuwe collectie mag kiezen.

amaretto20

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 16:39

mijn broek is er ook nog steeds niet , morgen maar weer ff bellen

kitag1rl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 18:18

Ik mocht ook iets uitkiezen uit de nieuwe collectie, gister zou het zijn opgestuurt.. vandaag niks gehad....

Nathalie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 18:33

hier ook nog niks, als er morgen om 4 uur nog niks is (onze postbode komt pas na 14.00uur), ga ik opnieuw bellen :j.

kitag1rl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 16:34

Vandaag eindelijk mijn pakketje binnen;

Afbeelding

Eurostar Cross Inn Ebony/Ice
Eurostar Bandages Ebony
Eurostar Rijbroek Ben Fun Checked (ofzo iets)

Een vriendin heeft de nieuwste Anky Seagreen

Afbeelding

SofieHavan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 17:34

Mijn pakketje ook binnen :D
Afbeelding
De 2 onderste:
Anky kreta Blue
en de nieuwe Winter Grey

Ik ben heel tevreden! Super service :j

Nathalie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 19:54

Hier is het pakketje ook binnen met de bonthandschoenen en de longeerzweep van Lammert (eigenlijk had ik het Werth dekje, maar heb daarvoor de zweep en staartriem gekozen). De staartriem zou nageleverd worden. So far ben ik tevreden, aangezien de zweep alleen al duurder was dan het dekje.

merle_aldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 22:01

Ik heb ook al vaker spullen gekocht bij de ooteman, en ze hebben er een prima sevice!

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 11:09

Zijn er nog mensen die op spullen wachten? ik wacht nog op mijn kieffer hoofdstel en ben niet blij met hun. Iedere keer wordt de levering uitgesteld maar je wordt daar niet van op de hoogte gebracht pas als je zelf belt. Ik had vd week maar eens een mail gestuurd en daar ook maar een opmerking in gemaakt over hun service. Krijg alleen een onduidelijk antwoord dat het begin oktober wordt geleverd. Als ik het eind volg week niet heb dan cancel ik de boel en dan ga ik ook niet meer bestellen bij hun..

ieris

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 11:52

Caroline, dat is wel vervelend zeg.
Hopelijk krijg je snel je pakketje thuis.
Ik heb dinsdag eindelijk mijn pakje gekregen, wel na 1 keer mailen en 2 keer bellen.
Ik vond wel dat er veel leuke aanbiedingen waren, maar ik weet ook niet of ik nog ooit iets ga bestellen, vind het nooit fijn als je er zelf zo achter aan moet zitten.

JulienSVU

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 14:09

Nou ik had maar 1 kinbontje toegestuurd gekregen. Ik had gebeld en ze zouden de 2e nog toesturen maar nooit meer binnen gehad.. Moet ik er weer achteraan.. als ik ergens een hekel aan heb is dat het wel..

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 16:26

ik wacht ook nog... volgende week uiterlijk zou het komen. is al zovaak uitgesteld, en zou toen nog drie weken extra duren (totaal 7-8 weken :oo) dus dan moet het komen als het goed is...