BitchyWitchy schreef:IKbenEllen schreef:Ben nog niet helemaal wakker
Mond dicht, je weet nooit wat erin vliegt
WAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

*klimt weer op de stoel*

En nu weer ontopic, dames

*kijkt streng*
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BitchyWitchy schreef:IKbenEllen schreef:Ben nog niet helemaal wakker
Nerwen schreef:BitchyWitchy schreef:
WAHAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
*klimt weer op de stoel*
En nu weer ontopic, dames
*kijkt streng*
BitchyWitchy schreef:Ik weet dat oude gewoontes moeilijk af te leren zijn maar je moddie-days zijn over toch??
Nerwen schreef:BitchyWitchy schreef:Ik weet dat oude gewoontes moeilijk af te leren zijn maar je moddie-days zijn over toch??, maar het zou jammer als dit topic naar de HK verplaatst wordt
.
jUst_eVa schreef:en ik ken nog een fries, die is helaas naar de slacht gegaan, en elke keer als ik nu een stukje vlees zie denk ik aan haar.. zelf ben ik gelukkig vegetarier dus eet ik dr niet op.
jUst_eVa schreef:en je kan niet zeggen dat paarden niet kunnen denken zoals mensen. dat kan je gewoon niet weten..
avanti4ever schreef:is een centraal topic over geloof ik....
*een inslaapspuitje is niet per definitie vrediger dan de slacht er zijn genoeg paarden die onwijs tegen t spuitje vechten*
meliiSsatjje schreef:Ze kunnen wel ruiken dat het niet goed is, dierenartsen hebben ook een aparte lucht, die mogen ze vaak ook niet!
massy schreef:mij kan je niet overtuigen als ene paard op zo´n slachtplaats staat zullen zeniet denken ik krijg een uitgebreide poetsbeurt hoor!! als ze op hun eigen plekje zijn is hun einde een stuk vrediger
Paardenmaf1 schreef:Wat een enge topic zeg, ik zie ze liever levend: lekker galopperen door de wei, wat grazen, lekker snuffelen aan je jas en dan flink wat kilometers over het strand galopperen... HEERLIJK! Daar al eens aan gedacht?
tita schreef:massy schreef:mij kan je niet overtuigen als ene paard op zo´n slachtplaats staat zullen zeniet denken ik krijg een uitgebreide poetsbeurt hoor!! als ze op hun eigen plekje zijn is hun einde een stuk vrediger
Sterker nog ze kunnen helemaal niet dat soort dingen denken