Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pien_2010 schreef:Het wordt wel heel erg overdreven, vind ik. Net alsof TS een 3 benig paard heeft gekocht. Het paard kan buitenritten maken, want bewegen is juist goed tegen artrose en zowel de artrose als problemen luchtwegen zijn onder controle.
Kijk wil jij dressuur rijden zoals Elise dan is dit paard niet geschikt. Maar heel veel mensen waaronder ik zoeken dat helemaal niet.
Elisa2 schreef:pien_2010 schreef:Het wordt wel heel erg overdreven, vind ik. Net alsof TS een 3 benig paard heeft gekocht. Het paard kan buitenritten maken, want bewegen is juist goed tegen artrose en zowel de artrose als problemen luchtwegen zijn onder controle.
Kijk wil jij dressuur rijden zoals Elise dan is dit paard niet geschikt. Maar heel veel mensen waaronder ik zoeken dat helemaal niet.
Daar gaat het mij ook niet om, mij zou het gaan om de hoge medische kosten. Ook als ik een grasmaaier krijg dan wil ik daar niet zulke hoge medische kosten aan hebben. Dus ik heb alleen maar respect en chapeau voor de TS dat zij deze verantwoorlijkheid wel neemt en het dier nog een goed leven kan bieden.
Rubs schreef:Dear Netflix-People, this is an incredible true story about a horse, please make a documentary about it.
Wat een verhaal.
Leuk om de updates te lezen. Maakt mij niet uit om tussen de zuurtjes door te lezen
Misschien heb ik het gemist...sorry alvast... maar... zou die man z'n paard nog eens in het echt willen terugzien?