Ineke2 schreef:Ik ben ook heel benieuwd SCW!
Hier een beetje in shock, het is nogal goed mogelijk dat Izarra drachtig is…
Ik ga maar een afspraak maken voor komende vrijdag om te scannen / op te voelen.
Oei, twee voor de prijs van een.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ineke2 schreef:Ik ben ook heel benieuwd SCW!
Hier een beetje in shock, het is nogal goed mogelijk dat Izarra drachtig is…
Ik ga maar een afspraak maken voor komende vrijdag om te scannen / op te voelen.
Clairetje81 schreef:Iemand ervaring met XXX horses? Toch aan het kijken voor iets voor mezelf. Waar ik met mijn dochter en Datch buitenritjes mee kan maken en een beetje stappen draven in de bak en wat grondwerk kan doen. Stonden 2 brave E pony’s op Facebook voor beginners en manege..
Clairetje81 schreef:Iemand ervaring met XXX horses? Toch aan het kijken voor iets voor mezelf. Waar ik met mijn dochter en Datch buitenritjes mee kan maken en een beetje stappen draven in de bak en wat grondwerk kan doen. Stonden 2 brave E pony’s op Facebook voor beginners en manege..
soms was het minder succes. Ik zou het geen oplichting noemen, blijft wel snelle handel, ook veel import waar ze weinig van weten. Voorzichtig zijn en goed door eigen dierenarts laten keuren 
Myrkvi schreef:Hoeveel paarden hebben jullie bekeken voordat jullie " de ware " hadden gevonden?
zat niets voorwaarts in dat beest. Ik voelde me als je eerste beste manegemeisje
Hij wilde met springen wel naar de overkant toe maar maakte weinig sprong, meer zichzelf over de hindernis heen laten vallen. Dat springen had ik toch stiekem goed gevoel bij vooral qua instelling. Nou inmiddels heb ik wat bevestiging dat ik met mijn positieve onderbuik gevoel niet helemaal verkeerd zat

en eventueel ons eigen Henk-topic starten, excuus
Bij m'n tweede was de beslissing vooral zo snel omdat de markt toen al idioot snel werd. Ik heb mezelf wel eens achter mijn oren gekrabt met hem, maar toch zou ik hem ook niet meer willen missen.

, ze was het 2e paard wat ik bezichtigd heb. Voordat ik het eerste paard bezichtigd heb en tussendoor nog contact gehad over 4 andere paarden, waarvan er 2 al weg waren voor ik heb kunnen kijken
1 na een op het eerste oog normaal lijkend contact ineens aan de andere kant van nl bleek te staan (terwijl het paard in een duitse plaats geadverteerd stond
) en de 4e heeft wel een afspraak gemaakt maar nooit laten weten waar het paard staat wat raar is omdat het paard nu nog steeds op internet staat.