Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
petraaken schreef:Hé die ga ik onthouden om op je laars te slaan.Maakt inderdaad veel kabaal. Ik heb al eens een paar keer op mijn Eigen billen geslaan. Deed ook geen deugd.

pien_2010 schreef:![]()
dat vind ik niet verstandig. Die laars is sympathieker.
ik denk dat Petraaken ons iets wil bekennen. 
Maflinger_S schreef:Op je eigen billen slaan hoort volgens mij bij een heel ander spelletje. Op je paard is op je laars slaan een betere optie. Het klinkt goed en doet (je paard) toch geen pijn. Win-win.
je hebt er ook wel twee meewerkende partijen voor nodig dus ik snap de verwarring wel… 

er zit een splitter aan mijn pc. Ik heb geen ide meer waarom. Denk dat we daar morgen achter gaan komen want heb de hoofdkabel (die van de router komt) er uit gehaald en rechtstreeks in mijn pc gestoken en… wonder wonder: pc had net internet.
(als er ooit een boek uit komt met redenen voor mannen om hun vrouw niet te lang zonder volwassen supervisie te laten staat dit in de top 10 denk ik.) maar ik heb dus een pc met internet.
)
werkelijke situatie is veranderd en volgens de modem is alles nog zoals het was…

)

pien_2010 schreef:Je gup oogt heel vriendelijk. Zelfs onder het spelen is hij voorzichtig met zijn kameraad. Leuk!
Was dat andersom ook maar zo...
Vigo is niet zo voorzichtig met hem helaas. Hij pakt 'm ook steeds zijn maskers enz af, daarom staan ze nu zonder halster, was geen doen meer met Vigo. En die sul van mij liet hem maar bezig. 
petraaken schreef:DAt op mijn eigen billen slaan was niet de bedoeling.Ben absoluut geen sm type.
DAmn volgens mij wordt die gup groter dan zijn moeder. Of Vigo gaat niet zo'n grote worden.
Mars schreef:Goed dat je je oude trainster nog even had gesproken, staat me iets bij dat dat toen raar eindigde nadat zij Rêve niet meer op stal wilde, zeg ik dat goed?
Wel erg jammer dat dingen dan zo lopen. En moet je eens zien wat die terrordame nu presteert op dr eerste wedstrijd.
) en dinsdag krijg ik ineens telefoon dat Rêve weg moest maar die zou normaal in het weekend al verhuisd worden. Nu dat stuk "snapte" ik ergens ook nog, ik was niet akkoord met de gang van zaken maar ik begreep vanwaar ze kwam. Wat ik niet begreep was dat ze me na die telefoon ontweek en we blijkbaar ineens ruzie hadden.petraaken schreef:Goed dat jullie er hebben kunnen over praten.
Mars schreef:Wat zonde inderdaad dat een goede vriendschap klapt door factoren van buiten en dan niet meer tot de communicatie komen met elkaar. Maar zo te horen hebben jullie beiden wel je zegje kunnen doen en op een volwassen manier tot meer wederzijds begrip gekomen.
Heb je wel een beter gevoel nu over hoe je hebt afgesloten met haar? Ik kan mij indenken dat het een intense tijd was, zulke situaties vreten energie.
(dat is overigens iets dat ik vanaf de 2e les over haar gezegd heb in haar bij zijn. Daar hebben we aan telefoon nog over gegrapt, omdat ik zei dat er maar 1 roddel was die ze kon geloven en dat is dat ik altijd beweer dat ze koppig is waarop zij in de lach schoot en zei "Kath, dat zei je na les twee al terwijl ik langs je stond."
)
) en gesprekken durf aan gaan/aan ga die ik eigenlijk liever zou vermijden. Want pfoeh, toegeven dat iemand me gekwetst heeft, dat zou ik een jaar geleden nooit gedaan hebben en zeker niet aan de persoon zelf... Ik weet natuurlijk niet wat het háár gebracht heeft. Maar ik besef wel dat zowel de vriendschap met haar die zo intens was, als de ruzie die dat ook was, mij op het pad gezet hebben dat ik nu bewandel en waar ik geleidelijk aan mijn weg in aan het vinden ben... En ik dénk... Als ik zo arrogant mag zijn... Dat ik mijn huidige "ik" leuker vindt dan de ik van pak 'm beet, 4 jaar geleden. Ik ben er nog niet. Ik heb nog veel te leren. Maar ik ben wel op weg.... En dat besef kwam eigenlijk toen ik het hele gesprek aan het verwerken was... Ik ben op weg... 

Even zweepje gewoon laten zien en ik kreeg een blik van "ja ja! IK ga al!"
pien_2010 schreef:Rêve begint het te begrijpen, heerlijke post!

Muga schreef:De prijs omhoog klinkt niet positief?
De les wel! Reve wordt nog een echte dressuur pony... tot haar grote spijt waarschijnlijk

Maflinger_S schreef:De prijs van de opfok?
Rêve kan het gewoon allemaal. Nu nog doen ... maar ook dat lijkt te gaan lukken. Zo leuk om te lezen hoe enthousiast Chris altijd is.
petraaken schreef:Volgens mij gaat Chris nog vaak omvallen van het lachen met jou en je paarden/pony's.

Dat ze het twee maanden wil aankijken komt mij goed uit. Dat geef ik wel toe. Dat geeft mij tijd om e.e.a uit te werken. (En hopelijk in de meest ideale situatie N ineens mee uit de nood te helpen.)
zij moet doen wat in haar mening redelijk is máár ik ook.
(ik had het touw vast tussen Joy en de ketting voor Vigo zijn rust.
)
Vigo zou een attack krijgen als ie zo aan zijn ketting zou sleuren. 
)