Een stal slecht praten terwijl ze die mensen niet heeft zien rijden vind ik net wat achterbakser maar oke.
Ik ga dit topic ook maar ontstippen, dan geraak ik niet meer gefrustreerd en doe ik geen achterbakse dingen meer

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Vealosz schreef:Jeetje, dit is echt typisch bokt gewoon... Zo jammer dit!
Lielle schreef:Ik snap wel dat het moeilijk is om in bv dit topic een lijn vast te houden, als je zelf nog (te) weinig basis en ervaring hebt. Het komt vaak over alsof iedereen wat anders roept (tikje overdreven) en dan is het lastig om te zien dat in de kern wel hetzelfde gezegd wordt. Daarom raad ik Art idd om met een of twee mensen (zie bv het aanbod van Miezelke) contact te houden en daarbij te laten.
Lielle schreef:en ik lees al heel lang mee en kan me daar alleen maar bij aansluiten. Zoek een of twee mensen aan wiens oordeel je waarde hecht (bij voorkeur niet online maar IRL) en praat met hen over hoe het gaat en wat je het beste kunt doen of laten. Volgens mij heb je veel meer aan een stabiel lange termijn plan waarbij ik de precieze invulling echt niet zo belangrijk vind, dan steeds weer iets nieuws bedenken op aanraden van deze of gene.
Heleennn schreef:Dan heb je het topic dus wel doorgenomen, excuses. Ik vind het heel gek dat je dan nog steeds dat soort reactie plaatst als je effectief alles gelezen hebt. Maar goed, daar zal ik niet over beginnen discussiëren.
Vealosz schreef:Heleennn schreef:Dan heb je het topic dus wel doorgenomen, excuses. Ik vind het heel gek dat je dan nog steeds dat soort reactie plaatst als je effectief alles gelezen hebt. Maar goed, daar zal ik niet over beginnen discussiëren.
Omdat het niet nodig is om met heel wat mensen op 1 persoon te gaan. Dat is gewoon diep triest. Of ik er mee eens ben of niet is helemaal niet belangrijk. Wat ik wel belangrijk en totaal onnodig vind is dat iedereen op 1 persoon gaat.
Vealosz schreef:Dat scheelt dat ik ze ook niet persee om die reden plaatst. Maar blijkbaar is het de normale gang van zaken om met alle op 1 te gaan. Prima.