[VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 13:37

MariekeS_ schreef:
Super knap gereden en gevlogd Jill. Complimenten voor je professionele en eerlijke instelling :)

Ik vroeg me nog af: door de hapering in het begin loop je natuurlijk achter op je muziek maar ik had het idee dat je heel snel alweer bij liep. Hoe heb je dat opgelost? Heb je dan ruimte om een stukje weg te laten of in te korten?

Daar dacht ik ook zo over. Ik ben ook benieuwd hoe je dat had opgelost. Ik vind het nog steeds dat jij het met respect heb voor elkaar had gekregen om Macho weer aan het lopen te krijgen.

Merell123

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 14:24

Heel knap gereden Jill! Wat bleef je rustig en je hebt Macho er gewoon doorheen gekregen, echt top! Doel behaald, hoppa. Ik zat aan het begin van je proef helemaal mee te praten; 'rustig jongen, rustig' haha.

Wat spannend trouwens die lage deuren!

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 14:25

Gefeliciteerd met het behalen van je doel! Succesjes mag je vieren :D

Heel bijzonder, ik kreeg dus kippenvel bij je oplos-moment. Door dit topic had ik een vermoeden wat er ging gebeuren, toen je de ring in ging hield ik mn adem in en BAM! Wat los je dat geweldig op.
Het staat haaks op wat je zoveel ziet gebeuren (sporen erin rammen), ik vind het prachtig en respectvol naar je paard. Echt een kippenvelmomentje :)

Fijn dat je nog toelicht!

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 14:29

Ik lees al een tijdje met een schuin oog mee en kijk ondertussen trouw je vlogs. Maar wil gewoon even zeggen dat ik jouw instelling echt fantastisch vindt +:)+ jouw positiviteit en eerlijke houding naar je paarden daar kan menig ruiter nog iets van leren :j je vlogs zijn leerzaam en leuk tegelijkertijd ga zo door!

Zo dat moest ik even kwijt hoor :)

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 16:28

Gave volg Jill! Diep respect voor jou, hoe rustig je blijft in het begin en hoe je Matcho toch zover krijgt om de hele proef uit te lopen! Chapeau hoor Jill, niks aantrekken van wat de rest zegt want je hebt dit maar mooi even geflikt!

Jou positiviteit en houding brengen zoveel stimulatie! :)

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-17 19:24

Dankjewel allemaal voor de suuuuuuper lieve, hartverwarmende reacties! Jeetje, ben er gewoon stil van! :o

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 19:27

Heel goed gereden Jill, je rijd erg vriendelijk! Macho en jij zijn een goed team!

_xManadisx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 19:39

Je mag zekerweten trots op jullie zijn! Zag er echt mega goed uit. Je hebt het ook heel goed opgelost, ik denk dat menig ruiter toch anders gereageerd had maar je gaf m de tijd en jullie hebben de proef toch maar mooi uitgereden. En dan nog met 69%. Daar kun je toch alleen maar trots op zijn? Echt toppie! Laat iedereen maar praten, je weet het zelf allemaal het beste. Jullie paarden hebben als ik dat hoor maar geluk dat ze bij jullie staan, super verzorging en het paard in zijn waarde laten! Zij hebben schijnbaar een andere visie op de sport! Lekker zo doorgaan, wij zijn allemaal trots op jullie!

En jouw vader :') die is echt hilarisch _O-

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 20:15

Ik kan eigenlijk niet met woorden zeggen hoe goed ik vind dat je gereden hebt. In ieder geval niet met woorden die nog niet genoemd zijn. Wat heb je na die storing alsnog een ontzettend gave, vriendelijke proef neergezet! Echt heel knap :). Ik zou alle bovenstaande lovende woorden willen quoten om te beschrijven wat ik er van vind haha!

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 20:29

Ik ga ook kleinere doelen stellen ben benieuwd hoe dat uitpakt!
We zullen het zondag zien! Ik wil graag veel te veel en dat is niet haalbaar :P

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 08:45

_helga_ schreef:
Ik ga ook kleinere doelen stellen ben benieuwd hoe dat uitpakt!
We zullen het zondag zien! Ik wil graag veel te veel en dat is niet haalbaar :P

Ik stel de laatste tijd vaak doelen nav mijn wedstrijd daarvoor, en dat zijn ook echt kleine doelen. Ik zag het meteen terug in mijn punten. Mijn doel voor afgelopen weekend was om wat flinker los te rijden zodat hij in de proef fijner is.

Ik ben vaak met losrijden te lief, dan denk ik 'Ach het arme paard moet nog twee proeven lopen en hij heeft al zoveel spanning op een vreemde locatie'. Nou tijdens mijn eerste proef ontplofte hij in de ring ( :') ) en ik moest echt zo klussen om hem bij elkaar te houden. Uiteindelijk ging de tweede helft gelukkig beter maar ik was hem helemaal kwijt tijdens de eerste helft van mijn eerste proef. Tussen de proeven door ook even flink gereden want mijn doel was juist hem zo fijn en ontspannen over de rug als 'thuis' ook in de proef te krijgen (ondanks zijn spanning op vreemde locatie), door in de juiste mate en op de goede manier los te rijden. Op wedstrijd kost dat helaas meer moeite omdat hij het allemaal erg spannend vind, thuis gaat dat gewoon vanzelf.

Tweede proef ging zooooveel fijner. Precies hoe ik het in gedachten had, niet zoals thuis, want er is nou eenmaal meer spanning met wedstrijd. Maar ik reed zoveel lekkerder, had meteen drie winst als beloning! Nou dat geeft echt een topgevoel! Mijn doel voor volgende keer is dan ook om die eerste proef net zo lekker door te komen. De punten zie ik dan wel weer, maar zo'n fijne proef rijden geeft voor mij al zo'n heerlijk gevoel. Eerst fixeerde ik me zo op de winstpunten halen, dat was echt mijn doel. Maar nee, hier werd ik pas echt blij van!

En zo had een ander op stal helaas een vervelende ervaring gehad haar laatse wedstrijd en was haar doel alleen al om de proef uit te rijden. Ze had de proef uitgereden, zonder winst want ze hadden beide helaas erg veel spanning door de vervelende ervaring, maar blij dat ze was! Dat was zo leuk om te zien, ze had haar doel behaald, de punten komen wel weer!

Succes deze zondag, heb je je wedstrijddoel al bedacht?

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 08:50

Ja mijn doel na aanlijding van de vorige keer is veel meer voorwaarts en er aan blijven rijden maar wel netjes ik wil er dan aan rijden maar vervolgns ga ik lopen plukken enz.?

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 08:54

_helga_ schreef:
Ja mijn doel na aanlijding van de vorige keer is veel meer voorwaarts en er aan blijven rijden maar wel netjes ik wil er dan aan rijden maar vervolgns ga ik lopen plukken enz.?

Ja soms is dat lastig he, als je teveel wilt doen. Lekker zitten en gaan in je proef :D Hopelijk lukt het!

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 17:09

Hee! wat een super leuke vlogs maak je! Ik vond je kanaal vrijdag en heb nu al je vlogs gekeken.. hoe erg is dat :=

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 18:16

Ladybird schreef:
Hee! wat een super leuke vlogs maak je! Ik vond je kanaal vrijdag en heb nu al je vlogs gekeken.. hoe erg is dat :=

Margreet heb jij een leven :P grapje hoor }>

Jill, wat ik me afvroeg. Zijn jouw paarden met trainingen ook altijd spik en span of alleen als je ergens anders gaat trainen en op wedstrijd?
Mijn schimmel ziet er meestal thuis niet uit namelijk.. maar elke dag een uur boenen heb ik niet zo'n zin in :+

lindamusters

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 19:49

suikermeisje schreef:
Ladybird schreef:

Jill, wat ik me afvroeg. Zijn jouw paarden met trainingen ook altijd spik en span of alleen als je ergens anders gaat trainen en op wedstrijd?
Mijn schimmel ziet er meestal thuis niet uit namelijk.. maar elke dag een uur boenen heb ik niet zo'n zin in :+

Mijn schimmel ziet er nooit uit :')

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 22:53

Youtube is stom!
Ik kreeg de melding dat er een nieuwe video is, dus ik mezelf geïnstalleerd in bed met de tablet, lekker een vlog kijken voor het slapen :D
Is het een oude video -O-

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 23:33

Farjen schreef:
Youtube is stom!
Ik kreeg de melding dat er een nieuwe video is, dus ik mezelf geïnstalleerd in bed met de tablet, lekker een vlog kijken voor het slapen :D
Is het een oude video -O-

Dat abonneren werkt bij mij ook voor geen meter, krijg de melding ook altijd pas nadat ik hem al drie keer gezien heb :')

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 23:47

Ik krijg ook maar heel soms een melding, gekkigheid %)

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 23:49

suikermeisje schreef:
Ladybird schreef:

Nee, ik heb sws geen leven, maar afgezien van dat ben ik al dik anderhalve week ziek :/ dus ik heb nu een geldige reden :')

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-17 22:13

hoodieeee staat erop!! :):) (toch wel heel trots op deze, is echt super leuk geworden vind ik!)

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 22:33

Ohh dies wel heel mooi geworden!!

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 10:29

Jill, ik heb echt zó hard gelachen om jullie 2 :D _O- geweldige vlog!

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 14:03

:') hallo hier meldt normaal persoon zich met maat 36/37 die lekker op kindermaat kan shoppen :D

Hoe smaakten de 9 bosche bollen? :')

Leuke vlog!

Wat ik trouwens leuk zou vinden is een boyfriend take over. Dus een dagvlog met Jarrié als voice over :D
Zal m nog ff als opmerking bij yt invullen, kan Jarrié het ook lezen :)
Laatst bijgewerkt door Marvel op 14-02-17 14:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 14:05

Ik heb juist de reuzenmaat :')
lang leve groot zijn haha.