Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
terpentijn schreef:What? Ze moet weg?
TS, wordt het je teveel gezien de familie-narigheden van de laatste tijd? Ik kan me voorstellen dat je er doorheen zit door deze tragische gebeurtenissen.
Overweeg alles nog eens rustig, neem geen beslissingen in je verdriet die voor jou méér verdriet op termijn opleveren. Weet je zeker dat je momenteel helder kunt nadenken en beslissen?
Je hebt nogal niet nog wat voor de kiezen momenteel!
Ik sta overigens altijd open voor PB als je die behoefte voelt.
Voor zo'n kanjer als jij heb ik altijd tijd om te luisteren en mee te denken!
Wendy_Komen schreef:Nou, dat ondanks dat ik ontzettend veel om der geef, het feit is dat ze me veel tijd en geld kost. En eigenlijk van beide net wat teveel. Dan kun je denken "waarom had je der dan gekocht?". De bedoeling was dat als ze opgeknapt was ze bij de shetten groep kon staan. Geen speciale voeding en geen dagelijkse medicatie.
Maar ja, het is zoals het is.
Het is enkel zo dat als ze niet zo veel had gemankeerd ik naar een gouden huisje had gezocht voor der, waar ze ook meer aandacht zou krijgen. Maar wederom, het is zoals het is.(Krijg heel bokt nu over me heen denk ik. Maar ben altijd eerlijk geweest in dit topic, en dat wil ik zo houden.)
MamaJella schreef:Jeetje Wendy, wat krijg jij ineens veel voor je kiezenHeel veel sterkte de komende tijd.
Wat betreft je besluit aangaande Bambi, je hebt dit kleine meiske gered, haar de goede weg op geholpen en nu zorg je er ook voor dat ze een goed plekje gaat krijgen. Zonder jou, je man, je ouders en je staleigenaren (en zeker niet te vergeten alle al dan niet anonieme bokkers die je geholpen hebben met medicijnen en spulletjes) was Bambi er al lang niet meer geweest. Maar vooral jij hebt daar de grootste hand in gehad. Je hebt haar de laatste paar maanden een heel groot stuk geluk en zich lekker in haar velletje kunnen voelen gegeven. Ik heb respect voor jou en dus ook voor het besluit dat het niet langer kan zoals het nu is.
En o wat baal ik dat ik haar nu niet kan overnemen
Pien1989 schreef:Hoe gaat het nu met je Wendy?