Mijn prinsesje Nog even nabewerking dat de achtergrond helemaal zwart is!
JumpingRider
Geplaatst: 24-08-15 10:35
Wat een viezeriken allemaal zeg, die schimmels!! Ben blij dat de mijne nog zo donker is (en nog redelijk netjes )
Sanne96: Mooi dat bruine tuig op je schimmel! Staat goed Robijntjah: Prachtige foto's! Heeft altijd iets extra's, die zwart wit foto's van schimmels _Dreamer: Mooi hoor! Ze heeft echt een heel aansprekend hoofdje! Maarja met zo'n papa kan dat ook niet anders
Ik ben met mijn 4-jarige schimpie voor het eerst op concours geweest. Mooi rondje BB gelopen. Ben echt super trots want ze was totaal niet kijkerig en heel fijn te rijden! Voor degene die het willen zien: https://www.youtube.com/watch?v=Ip543oTKz5I&feature=youtu.be
Hij vindt het superleuk, net zoals springen trouwens. Aanstaande vrijdag gaan we voor ruim 2 weken de Veluwe onveilig maken, heb er enorm veel zin in! Hopelijk daarvan ook wat foto's de komende tijd.
Jaa ik vind hem ook helemaal geweldig. Wilde graag leuke foto's van ons samen. Dat is nu bij het voorproefje al geslaagd haha. Nu de rest afwachtten.
Woow Odin jouw schim is knap, hij lijkt op de mijne Heel veel spikkeltjes, wit op de hakken en knieën, dezelfde soort manen en staart. Alleen die van jou heeft een grotere voorpluk en is gespierd, de mijne heeft een pensioenbuikje.
Nikass
Geplaatst: 25-08-15 20:01
Sinds ik zelf een schimmel heb ben ik ze erg gaan waarderen