Pinda_ Dipje, ik ga straks nog even op mijn gemak je post door lezen :0 Zit nu namelijk op mijn werk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Seven schreef:Ja alweer bijna
Heb je al iets kunnen regelen Nicole>>
Heb 2 van die mazzeltjes op stal staan beide super fijne dieren met top karakters en niet voor het grote geld.
Alja schreef:want?
onderbouw je mening eens?

xLIESSSx schreef:Ik kom me hier ook nog even melden
Ik heb ondertussen al een paardje, maar een vriendin van mij is ook op zoek naar een nieuwe aanwinst. Ze heeft zelf al een paard, dus het paard/pony dat ze zou kopen dient als gezelschap-s en recreatiepaard.
Hier enkele eisen:
- Merrie
- Niveau : Beleerd. Ze wil er namelijk haar nichtje op leren rijden.
- Een braaf beestje, om dezelfde rede als hierboven.
- Leeftijd : max 18
- Omgeving : Lokeren (max 50km errond)
[url]Budget: €1000[/url]
Alja schreef:xLIESSSx schreef:Ik kom me hier ook nog even melden
Ik heb ondertussen al een paardje, maar een vriendin van mij is ook op zoek naar een nieuwe aanwinst. Ze heeft zelf al een paard, dus het paard/pony dat ze zou kopen dient als gezelschap-s en recreatiepaard.
Hier enkele eisen:
- Merrie
- Niveau : Beleerd. Ze wil er namelijk haar nichtje op leren rijden.
- Een braaf beestje, om dezelfde rede als hierboven.
- Leeftijd : max 18
- Omgeving : Lokeren (max 50km errond)
[url]Budget: €1000[/url]
oh gaat dat weer beginnen
Spoec schreef:Jeeetje wat gaan jullie snel!![]()
Gaaf beest Lisch zo in de knotten! En wat heeft je man precies gedaan?! Dubbele beenbreuk is niet niks!
Amarial; vind jou paard ook een hele mooie, zoek alleen echt een ruin, gewoon volhouden, komt vast iemand voor!
Ik ben zelf ook rustig aan het rondkijken geweest maar nu tot de conclusie dat ik ivm stalling toch echt tot het voorjaar moet wachten![]()
http://dieren.marktplaats.nl/paarden/60 ... -ruin.html deze heeft al eerder in het topic gestaan maar vind ik echt zooon stoer ding! Jammer genoeg iemand anders ook want hij is al gereserveerd![]()
marktplaats
Deze vind ik ook leuk! Wel nog wat groen maar wel leuk
Pfff nu maar wachten tot het lente wordt ...
ook een mooi paard. Staat binnenkort op stal bij mijn buurmeisje.