Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
grenen schreef:hallo,
Ik ben fan van het prachtige tinkerras en nu de kids ouder zijn en zelf ook rijden en mijn man er weg van is, gaan wij op zoek naar het juiste vriendje.
Mijn oog is al gevallen op een prachtige zwarte merrie die ook nog eens ontzettend lief is, ook met de kids, heerlijk relaxed dier, de eigenaresse heeft haar al heel lang, dit is dus alleen maar fijn en geeft ons een goed gevoel.Via via kregen wij te horen dat de tinker te koop is.
Morgen gaan we kijken en wie weet????
grenen schreef:hallo,
Ik ben fan van het prachtige tinkerras en nu de kids ouder zijn en zelf ook rijden en mijn man er weg van is, gaan wij op zoek naar het juiste vriendje.
Mijn oog is al gevallen op een prachtige zwarte merrie die ook nog eens ontzettend lief is, ook met de kids, heerlijk relaxed dier, de eigenaresse heeft haar al heel lang, dit is dus alleen maar fijn en geeft ons een goed gevoel.Via via kregen wij te horen dat de tinker te koop is.
Morgen gaan we kijken en wie weet????
Calypso84 schreef:Ik weet (nog) niet wat er voor deze 2 jaar is gebeurd met dit paard. Deze mensen hebben hem gekocht toen hij nog niets kon. wel gechipt, geen paspoort destijds. Door herkeuring alsnog paspoort gekregen en leeftijd is geschat. Ik weet dus nog niets van entingen enzo. Ga ze vanavond bellen dat ik graag wat meer achtergrond info wil hebben over deze kanjer. Hoop dat ze mij, maar vooral ook mijn vriend gerust kunnen stellen met evt. chipnummers en paspoortnummers. Dan kunnen we het 1 en ander checken
Mijn vriend wilt het liefst een paard met afstamming, gewoon omdat hij dat weet dat het goed zit. Aangezien wij hem toch voornamelijk recreatief willen gebruiken, zal dit mij een worst wezen. Maar het moet wel in orde zijn snappie
@ Bertine, Dank je wel!!
kippiekipp schreef:
bertine37 schreef:Inderdaad: "help"
Net wel bevestigd gekregen dat het NH is. maar verder geen info.
Het kan gebeuren allemaal. Maar de eigenaresse had haar gereserveerd voor me. Ik zit nu in de zenuwen. Dochtertje ook.
bertine37 schreef:Inderdaad: "help"
Het kan gebeuren allemaal. Maar de eigenaresse had haar gereserveerd voor me. Ik zit nu in de zenuwen. Dochtertje ook.
coroosje schreef:bertine37 schreef:Inderdaad: "help"
Heeft "grenen" bevestigd dat het in NH is? Misschien zegt de eigenaresse het er wel bij (dat ze haar eeft gereserveerd)?
Ulfeino schreef:Iris: ik zou de paasbrunch ook laten schieten om een kanshebbend paard in actie te kunnen zien op een wedstrijd, kun je gelijk zien hoe hij op ander terrein is enzo.
ik zit te wachten op de uitslag van de kl. keuring, zo spannend en ik hoop zo dat ze helemaal goedgekeurd wordt.
Ze wordt gekeurd door de dierenarts van de verkoper, ik lees hier allemaal berichten over oneerlijke keuringen, maar ik kan me toch niet voorstellen dat een dierenarts een keuring niet goed doet?
Ik heb destijds mijn paard ook laten keuren door onze dierenarts toen een koper hem wel wilde, hij is toen niet helemaal goedgekeurd en onze dierenarts heeft gewoon heel eerlijk alles naar waarheid ingevuld.
Maar misschien ben ik wel veel te goed van vertrouwen en ik moet eerlijk zeggen dat ik het idee had dat de verkoopster ook heel eerlijk was.
Ulfeino schreef:ik zit te wachten op de uitslag van de kl. keuring, zo spannend en ik hoop zo dat ze helemaal goedgekeurd wordt.
Ze wordt gekeurd door de dierenarts van de verkoper, ik lees hier allemaal berichten over oneerlijke keuringen, maar ik kan me toch niet voorstellen dat een dierenarts een keuring niet goed doet?