Aparte Laarzen #2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 19:23

ik heb evenveel goede als slechte verhalen gehoord en ook dat de levensduur geen jaar is van de lipica laarzen net zoals bij derby, petri of de niros. Vandaar mijn keuze.
Wel heel erg balen. Ik ben alleen bang dat ze je geen geld teruggeven maar nieuwe laarzen :o

Anoniem

Re: Aparte Laarzen #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 19:25

Sorry dat ik zomaar het topic in val. Maar ik ben op zoek naar de naam van de blokjes die je in je laarzen kan doen als je laarzen iets te hoog zijn. Iemand een idee?!

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 19:29

Weet iemand toevallig vanaf welke prijs je derby laarzen kan kopen en waar in de omgeving van twente?

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 19:29

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 23:56

badeendje schreef:
Weet iemand toevallig vanaf welke prijs je derby laarzen kan kopen en waar in de omgeving van twente?

Dat weet ik :)
Kamp ruitersport in Wierden (zou ik heengaan als ik jou was!)
Divoza
Walter?
Meer zou ik er ff niet weten, aangezien Heino gaat sluiten en Ruiterslot alleen nog aan huis doetet ik dacht alleen zadels.

Prijzen verschillen per model. Standaard laarzen, geen maatwerk, zijn dan ook weer prijsgunstiger.

Sharona95

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 09:20

Ja daar ben ik inderdaad ook een beetje bang voor.. weeer zoveel weken wachten, lekker is dat, heb ik geen laarzen.. tenzij ik deze nog mag houden zolang, maar dat zal vast niet!

Tsplendid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 11:12

Ruiterslot doet ook nog andere dingen dan alleen zadels, hebben gewoon zaakje aan huis nu :)

Gaat Heino sluiten ja R? Why?

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 11:23

Ah alleen aan huis maar gaan wel door. Oke, dacht van iemand van stal te hebben gehoord dat ie thuis alleen nog zadels deed. Weet alleen niet of Ruiterslot ook Derby heeft?

Weet eigenlijk niet goed waarom Heino sluit, maar ze hebben nu wel veel in de aanbieding :j heb een Dobert springzweep met 30% gehaald en een soon to be matchend lakhalster (bruin natuurlijk) gekocht met ook 30/40%. Nu de laarzen nog waar ik ze bij willen laten matchen :')

Tsplendid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 11:40

Hahaha jij bent echt koopverslaafd he :P! Okee korting is altijd leuk misschien maar eens heen deze vakantie :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 11:44

Bedankt tamarant!!

Feanyth

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 11:47

Nog steeds aan het meelezen. Prachtige laarzen weer.
Helaas zijn de mijne er nog steeds niet. Zit al bijna op 8 weken. De eerste twee paar die Derby had gemaakt (incl. 1 paar waarbij Derby zelf persoonlijk mijn benen had opgemeten) paste niet. Dus zit nog steeds te wachten op een passend paar. Grrrr.....

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-12 12:00

Sharona95 schreef:
Ja daar ben ik inderdaad ook een beetje bang voor.. weeer zoveel weken wachten, lekker is dat, heb ik geen laarzen.. tenzij ik deze nog mag houden zolang, maar dat zal vast niet!

vaak zijn ze wel heel schappelijk hoor, dat het leer inscheurt heb ik nog nooit gehoord :n Lijkt me dat het dan eerder een rol slecht leer is dan dat het gelijk een kwaliteitsprobleem is bij lipica, zulk soort verhalen (of juist te slap leer oid) hoor je ook bij andere merken weleens. Overigens als laarzen vermaakt moeten worden of om zo'n reden een paar nieuwe krijg je voorrang en hoef je dus niet lang te wachten, er staat me iets van 2/3 weken bij dus dat valt heel erg te overzien :j

Mijne zien er nu na 1,5 jaar nog steeds keurig uit, en ik ben er echt níet zuinig mee eerlijk gezegd.. :=

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 13:49

Petrie had een tijd geleden een zelfde probleem, de coating bladerde simpelweg van het leer af.
Bij lipica kan het dus aan het leer liggen, anders zou het kunnen zijn dat het leer te ver is uitgedroogd? Iets anders kan ik me niet voorstellen..

Sharona95

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 17:01

Coronalime: ooh echt? 2 tot 3 weken zou ik nog wel kunnen volhouden haha. En inderdaad, dat zou net een slecht stuk leer kunnen zijn! Gebeurd ook echt weer bij mij, haha..

Roxxiejj: Ja, maar wel gek als dat te ver is uitgedroogd, want heb ze eigenlijk amper gebruikt! of bedoel je dat dat leer gewoon sowieso al te droog was? Ik heb ze iedere keer schoongemaakt met een nat doekje na het rijden, op advies van degene die ze heeft aangemeten.

Naja eerst maar even antwoord afwachten, en och wat duurt dat toch lang voor mijn gevoel haha!

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 18:31

Heb je ze alleen maar met nat doekje(water)svhoongemaakt of ook met cleaner en cream? Dat laatste doe ik namelijk om ze goed te onderhouden

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 18:36

ik wil ook weer nieuwe laarzen :')

ik wil graag derby's met zon vlag er in :j

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 19:31

@ashleytjuhh; ik zie dat je in den bosch woont; ik kan je dan grandeur ruitersport aanbevelen. Zit in den bosch en meet laarzen aan van derby; super fijne en snelle service ;)
Ze zit ook hier op bokt; grandeur2011

DaisyB94

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 18:55

vriendin van mij heeft nu petrie totilas... zijn ook erg mooi <3

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 19:36

Oeh ik ben vandaag gebeld dat mijn laarzen binnen zijn!! De derby polo met lakdetails! Zouden eigenlijk volgende week of de week er na pas komen, maar zijn een weekje eerder!! Hopelijk morgen en anders zaterdag ophalennnn!!!!

Tsplendid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 19:53

Ik heb vanmiddag nieuwe laarzen besteld van Sergio Grasso, duurt 4-6 weken dan zal ik een foto plaatsen :)

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 21:20

Marlous1991 schreef:
Oeh ik ben vandaag gebeld dat mijn laarzen binnen zijn!! De derby polo met lakdetails! Zouden eigenlijk volgende week of de week er na pas komen, maar zijn een weekje eerder!! Hopelijk morgen en anders zaterdag ophalennnn!!!!

maak je een foto? Ik ben benieuwd of ze op de mijne lijken ;)

Afbeelding

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 22:13

Ja ik maak n foto!! Oh grapne ik had getypt polo he? Maar zie nu bij jou dat de rits daar van voor zit. Ik heb de softjumper besteld, met de rits van achter en een extra hakbeschermer. Maar maak sws wel een foto :) hoop echt dat ik morgen al dr heen kan!! Anders word het zaterdagmiddag hihi

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 18:31

Afbeelding

Afbeelding

love themm<3

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 18:37

Ik krijg vrijdag oa deze 2 aparte laarzen binnen voor verkoop.

Afbeelding
Gaaf man <3

En derby Speciale
Afbeelding

Gaaaaf die zwarte met lak hierboven zeg! :~

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 19:16

ooeeehh mel die eerste wil ik als het mijn maat is :j

dus welke maat is het en welke wat is je prijs?