Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
http://www.stalvandenhurk.nl/paarden.php
http://www.stalvandenhurk.nl/paarden.php
dan weet ik niet wat jij zoekt, maar dan vrees ik dat je voor jouw
listiglistje schreef:Ik wil Adje of Azola best op stal hebbendan weet ik niet wat jij zoekt, maar dan vrees ik dat je voor jouw
budget nog heel lang aan het zoeken bent of je komt met een dweil zoals die zwarte aanzetten waar je ook niet verder als het L/M mee komt![]()
Burgers heeft veel meer, maar niet alles staat op de site en het aanbod wisselt snel, geldt trouwens voor alle genoemde stallen.
listiglistje schreef:Ja maar voor net iets meer als 6000 heb je ze helemaal goedgekeurd en al fijn zadelmak/doorgereden...tel dat eens uit als je dat zelf moet doen![]()
Ik vind het echt onzin dat een 3 jarige meestal een dweil is van achteren....er zijn zat 3 jarige met een fijn achterbeen, zonder achter de massa te lopen!
sorry maar dat is mijn mening......fortimestwo schreef:listiglistje schreef:Ja maar voor net iets meer als 6000 heb je ze helemaal goedgekeurd en al fijn zadelmak/doorgereden...tel dat eens uit als je dat zelf moet doen![]()
Ik vind het echt onzin dat een 3 jarige meestal een dweil is van achteren....er zijn zat 3 jarige met een fijn achterbeen, zonder achter de massa te lopen!
Prima !! Maar laat Nathe zelf bepalen wat ze wil haar geld niet de jouwe.
Of je moet zo vrijgevig zijn en zeggen hier Nathe een mooi kado van mij !! voor kerst
nathe schreef:Ipv met louche handelsstallen af te komen, geef eens een voorbeeld van een leuk paard van wat meer dan 6000 euro dat goedgekeurd is en onder zadel is?
ik heb gezegd welke ik daar leuk vond 
en kortzichtig! listiglistje schreef:Ik wil Adje of Azola best op stal hebbendan weet ik niet wat jij zoekt, maar dan vrees ik dat je voor jouw
budget nog heel lang aan het zoeken bent of je komt met een dweil zoals die zwarte aanzetten waar je ook niet verder als het L/M mee komt![]()
Burgers heeft veel meer, maar niet alles staat op de site en het aanbod wisselt snel, geldt trouwens voor alle genoemde stallen.
S_Halley schreef:Dat is nogal een bewering om zo'n opmerking te maken over een niet zadelmakke slappe 3 jarige.
1 ding is zeker bij de adressen die jij opnoemde betaal je altijd teveel.