Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Maar jij weet ook wel, kwaliteit is kwaliteit, al gaat de eerste wedstrijd niet perfect!

Lauste schreef:Ja die 2 denk ik, met commentaar van mijn instructeur erbij of niet?
Inderdaad, lijkt me ook geweldig om een paard zelf van niets tot Z (bijvoorbeeld) te brengen.![]()
En ik denk dat ik gewoon even niet moet twijfelen aan mezelf, dat is echt irritant.

Ik heb mn paard gekocht in dezelfde prijsklasse als dat jij aan het zoeken bent. Misschien kan je eens bij die stal gaan kijken als je nog niks hebt!
Lauste schreef:Ik denk alleen, straks kom ik met dat paard op wedstrijd, dier heeft nooit een wedstrijd gezien en krijgt me enorme stress, etc.

Lauste schreef:Ja het is meer zo dat ik bang ben dat het paard alle kanten op stuiterd en dan heb je mij erop en dat maakt het al helemaal een zenuwachtig zooitje.
Bij mijn pony stond ik altijd te trillen op m'n benen, maar die pony was zo relaxed als wat, dus dan verdwenen mijn zenuwen uiteindelijk ook wel.
poedersuiker. stoot mn teen keihard en nu zit er amper meer gevoel in. AU AU AU!

En Anky word ik toch niet dus heb geen haast, mijn droom met de merrie was Z2 voor mn 20e, dat is gelukt, nu is mn droom [***] op te leiden naar het nationaal, en voor dat hij dat niveau mag lopen zijn we weer 3 jaar verder, dus MOET nu genieten!
Kaitlin schreef:Ikke: Goed verwoord! Van fouten maken leer je, en paardrijden gaat niet alleen maar om de show stelen, daar moet je toch eerst echt wat voor doen!
Lauste schreef:Ja het is meer zo dat ik bang ben dat het paard alle kanten op stuiterd en dan heb je mij erop en dat maakt het al helemaal een zenuwachtig zooitje.
Bij mijn pony stond ik altijd te trillen op m'n benen, maar die pony was zo relaxed als wat, dus dan verdwenen mijn zenuwen uiteindelijk ook wel.

ikke schreef:ksb schreef:Ikke: Goed verwoord! Van fouten maken leer je, en paardrijden gaat niet alleen maar om de show stelen, daar moet je toch eerst echt wat voor doen!
Ach, ik heb ex mijn Welsh-Cob z'n wedstrijdebuut zien maken. Alleen al het begin van de eerste proef en het einde van de tweede proef was zo'n verschil, daar zou je thuis wel een maand voor moeten trainen!Lauste schreef:Ja het is meer zo dat ik bang ben dat het paard alle kanten op stuiterd en dan heb je mij erop en dat maakt het al helemaal een zenuwachtig zooitje.
Al doet ie het hele proefje in galop achterwaards, so what!!
Knoop de uitspraak Emiel Hendrix (die springruiter uit Asten, die ja!) heel goed in je oren:
Ik kom op dit soort dinsdagavondparcoursen voor de ervaring van de jonge paarden. Kunnen mensen ook eens zeggen dat ze van Emiel Hendrix hebben gewonnen!
Kaitlin schreef:ikke schreef:Knoop de uitspraak Emiel Hendrix (die springruiter uit Asten, die ja!) heel goed in je oren:
Ik kom op dit soort dinsdagavondparcoursen voor de ervaring van de jonge paarden. Kunnen mensen ook eens zeggen dat ze van Emiel Hendrix hebben gewonnen!
WHAHA Held!

maar deze uitspraak kende ik niet

Helaas nooit verder gekomen als de lokale selectiewedstrijden! 
.
) en al wordt je laatste soooo what je gaat er niet dood van en zolang je niet je brood met de paarden hoeft te verdienen. PS 1ste proefje was in April met mijn 3 jarige had ik 133 punten (winstpunt was 156) 
. Moet je speciale voedingssuppl gaan geven en hoge training zal hij niet aankunnen, dus blijf je op b/l niveau trainen, springen een afrader en kun je fijne buitenritten maken
. Artrose gaat nooit meer weg:)
. Die merrie klinkt wel leuk hoor! Zelf nog lekker doortrainen en op niveau brengen vind ik persoonlijker leuker als eeen paard dat alles al kan
.
!
.
!

haha! [***] staat een uur hier vandaan..