tita schreef:
lioony ik heb nog wel ff hoor ik sta bij ons op de wachtlijst mijn oude pony is nu aan het aftakelen ik wil nog optimaal dit jaar misschien volgend jaar nog van hem genieten. Met rustige ritjes maken.
Tuurlijk houd ik wel de sites in de gaten zie ik iets wat ik niet kan laten staan dan maak ik een afspraak maar ik kom gemiddeld maar 5x per jaar een paard tegen wat mijn hart sneller doet laten kloppen.
Daarom vind ik het hier leuk om paarden te vergelijken beoordelen wat officieel niet mag. Soms snap ik de vraagprijs niet en dan zou ik dan van willen leren want ik heb nog steeds het idee dat er hoop gewone paarden zijn die echter maar 2500-3500 waard zijn en dat men daar gewoon 8000 voor vraagt.
Natuurlijk; wat je niet vraagt, krijg je zeker niet.
Er lopen er nogal wat rond die van mening zijn dat alleen dure paarden goed kunnen zijn, dus, tja; als die "gek" dan langs komt.........
Daarnaast zal het zeker van invloed zijn dat mensen met een wat smallere beurs in deze onzekere tijden niet op zoek gaan naar een paard. Op die manier worden bepaalde groep in de markt "uitgedund" om het zo eens te zeggen.
Daarnaast is een paard een paard en wanneer je als koper niet door een smerige vacht heen kunt kijken, wat kom je dan doen?
Ik heb in ieder geval geen bandages, knotjes en andere "opsmuk" nodig om een paard te beoordelen. Al trek je 'm zo uit een modderplas; ik zie toch wel waar de sterke en zwakke punten zitten.
tita schreef:http://www.sporthorses.nl/advertentie/p ... zoekid/936Ze heeft voor mijn idee een iets te lange rug en dan vanaf die punt loopt het schuin naar beneden. Tuurlijk is dit verder een waardeloze foto en de merrie wordt ook nog eens matig gereden veel te laag en achter de loodlijn maar toch boeit ze me ergens
Mooi basisbloed. Het ruiterke hoef ik er niet bij, om maar eens iemand te citeren, maar op het eerste gezicht niet zoveel mis mee. Zou ik best naar gaan kijken, als ik iets zou zoeken.