aparte, bijzondere laarzen, wie?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Joanne1987Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 17:48

hoi hoi, meld me ook ff... ben aankomend jaar denk ik wel toe aan nieuwe laarzen (meer omdat ik het zelf zo leuk vind haha). loop nu al ruim 4 jaar op mn de niro's en die bevallen nog steeds echt super! zit er dus aan een kant aan te denken die weer te bestellen met leuke toevoegingen, maar aan de andere kant zijn ze errug duur vergeleken met bijv derby's. nu spraken kwa model de soft jumpers mij erg aan (neus detail) maar zit daar wel een beetje dressuur boog op aangezien het springlaarzen zijn? sorry als de vraag al eerder is gesteld...

Tjuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 18:42

Bettine schreef:
Tjuppie schreef:
Mooie laarzen :j Mag ik vragen wat je daarvoor betaald hebt (pb anders)? Wil ook graag weer nieuwe bruine, heb eerder Derby gehad. Maar die waren vrij zacht, dus gaan dan niet zo lang mee. Dit is dat nieuwe model toch? Zijn ze een beetje hard aan de buitenkant? En destijds waren die van mij slecht aangemeten, dus ik vraag me af hoe dat komt.. Heb jij volledig maatwerk? Dat zeiden ze toen wel tegen mij, maar ze belden later dat de enkel niet smaller kon ofzo.. Dus ze zijn me altijd te wijd geweest.

Oke dat was best wel een kruisverhoor... :D Hoop dat je/ iemand dit kan beantwoorden!

Kosten: Nog geen idee, heb ze nog niet afgerekend :') Was rond de 500. Dit is inderdaad het model met verharde buitenkant.
Overigens vind ik dat alle rundleren laarzen van Derby erg lang meegaan :j
Volledig maatwerk denk ik niet. Ze hebben opgemeten: Voetmaat, kuit, hoogte. En dan heb ik nog een brede leest wbt. de voet.

Bedankt voor de antwoorden! Ik had destijds inderdaad kalfsleer gekozen, omdat ik dat altijd heb. Maar van Konigs en Petrie zijn die gewoon harder en slijtvaster dan het zachte kalfsleer wat ze dus blijkbaar bij Derby gebruiken.

Bettine

Re: aparte, bijzondere laarzen, wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 19:03

Geen idee, ik vind kalfsleer sowieso niks, veel te slap.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 21:52

Ik heb kalfsleren Derby's. Heerlijke laarzen! :D De Marlies heb ik, met dressuurboog.

Joanne1987Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 22:27

mijn de niro's zijn ook kalsleer, heerlijk, niet van die stijve zooi. maar needje, die zijn er niet met dat 'streepje' over de neus net als de soft jumpers he?

Tjuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 23:42

Nou van die andere merken is het kalfsleer zeker niet te slap. Omdat daar een flink verharde buitenkant op zit. Maar ik las al dat jij (Bettine) sowieso geen fan bent van Konigs. Ik heb die dingen al bijna 10 jaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 23:46

Tjuppie schreef:
Nou van die andere merken is het kalfsleer zeker niet te slap. Omdat daar een flink verharde buitenkant op zit. Maar ik las al dat jij (Bettine) sowieso geen fan bent van Konigs. Ik heb die dingen al bijna 10 jaar.

Ik ben helemaal Konigs fan :)
3 paar kalfslederen met verharde buitenkant. Nooit meer wat anders

Tjuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 00:12

Ik ben ook absoluut fan :j Maar ze zijn zo veel duurder geworden sinds kort en ik moet echt compleet maatwerk + rits, dus ik probeer nu eens wat anders.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 09:00

Joanne1987 schreef:
mijn de niro's zijn ook kalsleer, heerlijk, niet van die stijve zooi. maar needje, die zijn er niet met dat 'streepje' over de neus net als de soft jumpers he?

Mijne heeft geen sierneusje, maar volgens mij is dat wel er op te krijgen.
Bettine heeft ook ene neusje geloof ik op 'r polo's. Volgens mij is dat ook niet standaard.

M_erell

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 09:04

Joanne1987 schreef:
hoi hoi, meld me ook ff... ben aankomend jaar denk ik wel toe aan nieuwe laarzen (meer omdat ik het zelf zo leuk vind haha). loop nu al ruim 4 jaar op mn de niro's en die bevallen nog steeds echt super! zit er dus aan een kant aan te denken die weer te bestellen met leuke toevoegingen, maar aan de andere kant zijn ze errug duur vergeleken met bijv derby's. nu spraken kwa model de soft jumpers mij erg aan (neus detail) maar zit daar wel een beetje dressuur boog op aangezien het springlaarzen zijn? sorry als de vraag al eerder is gesteld...

Je kan ze helemaal naar je eigen wens samen stellen bij rijlaarzenopmaat.nl , wil ik ook gaan doen! maar ik zag dat je daarbij er ook voor kan kiezen om een dressuurboog te nemen en andere leuke details.

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 09:07

Afbeelding

Afbeelding

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 10:23

Ik heb ook kalfslleren de niro's gehad, vond ik ook te slap. Ook die petitie coventry's enzo vind ik al te zacht. Maargoed, smaken verschillen :)

Op mijn derby polo's heb ik idd een neusje laten stikken, was niet standaard.

Tjuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 10:45

Ja die zijn allemaal zacht :j Net zo als die Derby's die ik had. Is niet zo handig.

Joanne1987Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 11:24

Dank je voor de antwoorden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 11:52

Bettine, die merken hebben ook geen verharde buitenkant. Dan zijn kalfsleren laarzen net sokken.

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 14:10

vonneke schreef:
Bettine, die merken hebben ook geen verharde buitenkant. Dan zijn kalfsleren laarzen net sokken.

Het gaat mij juist meer om de binnenkant, vind t echt niks als die zacht is.

Eleonora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 11:01

Hallo :)

Ik heb vandeweek mijn Deniro's opgehaald, congac met croco!
Vind de laarzen echt heerlijk zitten en super kwaliteit.
Heb van Deniro ook de zwarte lakkers met steentjes en zwart met lak piping :)

Afbeelding Afbeelding

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 11:06

Mooi hoor!!! Op maat laten maken, waar als ik vragen mag? En wat was je ongeveer kwijt (mag per pb) zit ook aan te denken om DeNiro laarzen aan te laten meten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 11:08

Super mooi!

opgeheven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 11:18

Ik heb de laklaarzen, croco van derby, ben er erg blij mee en ze zitten gelijk perfect!

_Lot_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 11:28

@ Eleonora_

Prachtige laarzen, ook erg mooi bij de kuiten!

Joanne1987Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 12:27

Eleonora_ schreef:

Afbeelding Afbeelding

Ik zat te denken aan de zwarte met croco, vond ze erg gaaf. Scheelt de prijs veel met de standaard de niro's?

Eleonora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 14:03

Dankjewel! :D

Nicole schreef:
Mooi hoor!!! Op maat laten maken, waar als ik vragen mag? En wat was je ongeveer kwijt (mag per pb) zit ook aan te denken om DeNiro laarzen aan te laten meten

Ja zijn op maat gemaakt. Heb er 11 weken op moeten wachten. Bij Drunens Ruiterhuis.
460 euro :)

Joanne1987 schreef:
Ik zat te denken aan de zwarte met croco, vond ze erg gaaf. Scheelt de prijs veel met de standaard de niro's?

Standaard is 400 en met bijvoorbeeld lak/croco accenten komt er standaard 60 euro bovenop.
Dan kan je kiezen of je alleen het lipje wil of alleen de ritssluitingen enz. maar ik heb alles genomen. De prijs blijft namelijk 60 euro.

2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 14:25

Eleonora: wat een mooie laarzen, model ook! Welke zijn dit van de niro? Vind ze heel erg mooi!

shabbay

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 15:50

Eleonora_ schreef:

Afbeelding Afbeelding

Gaaf! Deze verwacht ik ook alleen dan de hele laars in de kleur atlantic cacao, croco accenten maar dan ook het neusje in croco.

Vind dit ook een mooie combi! :-)