Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bettine schreef:Tjuppie schreef:Mooie laarzenMag ik vragen wat je daarvoor betaald hebt (pb anders)? Wil ook graag weer nieuwe bruine, heb eerder Derby gehad. Maar die waren vrij zacht, dus gaan dan niet zo lang mee. Dit is dat nieuwe model toch? Zijn ze een beetje hard aan de buitenkant? En destijds waren die van mij slecht aangemeten, dus ik vraag me af hoe dat komt.. Heb jij volledig maatwerk? Dat zeiden ze toen wel tegen mij, maar ze belden later dat de enkel niet smaller kon ofzo.. Dus ze zijn me altijd te wijd geweest.
Oke dat was best wel een kruisverhoor...Hoop dat je/ iemand dit kan beantwoorden!
Kosten: Nog geen idee, heb ze nog niet afgerekendWas rond de 500. Dit is inderdaad het model met verharde buitenkant.
Overigens vind ik dat alle rundleren laarzen van Derby erg lang meegaan
Volledig maatwerk denk ik niet. Ze hebben opgemeten: Voetmaat, kuit, hoogte. En dan heb ik nog een brede leest wbt. de voet.
Tjuppie schreef:Nou van die andere merken is het kalfsleer zeker niet te slap. Omdat daar een flink verharde buitenkant op zit. Maar ik las al dat jij (Bettine) sowieso geen fan bent van Konigs. Ik heb die dingen al bijna 10 jaar.
Joanne1987 schreef:mijn de niro's zijn ook kalsleer, heerlijk, niet van die stijve zooi. maar needje, die zijn er niet met dat 'streepje' over de neus net als de soft jumpers he?
Joanne1987 schreef:hoi hoi, meld me ook ff... ben aankomend jaar denk ik wel toe aan nieuwe laarzen (meer omdat ik het zelf zo leuk vind haha). loop nu al ruim 4 jaar op mn de niro's en die bevallen nog steeds echt super! zit er dus aan een kant aan te denken die weer te bestellen met leuke toevoegingen, maar aan de andere kant zijn ze errug duur vergeleken met bijv derby's. nu spraken kwa model de soft jumpers mij erg aan (neus detail) maar zit daar wel een beetje dressuur boog op aangezien het springlaarzen zijn? sorry als de vraag al eerder is gesteld...
Eleonora_ schreef:Hallo![]()
Ik heb vandeweek mijn Deniro's opgehaald, congac met croco!
Vind de laarzen echt heerlijk zitten en super kwaliteit.
Heb van Deniro ook de zwarte lakkers met steentjes en zwart met lak piping
![]()
Nicole schreef:Mooi hoor!!! Op maat laten maken, waar als ik vragen mag? En wat was je ongeveer kwijt (mag per pb) zit ook aan te denken om DeNiro laarzen aan te laten meten
Joanne1987 schreef:Ik zat te denken aan de zwarte met croco, vond ze erg gaaf. Scheelt de prijs veel met de standaard de niro's?
Eleonora_ schreef:Hallo![]()
Ik heb vandeweek mijn Deniro's opgehaald, congac met croco!
Vind de laarzen echt heerlijk zitten en super kwaliteit.
Heb van Deniro ook de zwarte lakkers met steentjes en zwart met lak piping
![]()