Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
) ook diverse topics over hele lange drachten gelezen waar er nog wel een veulentje kwam. Maar ook een topic waarin iemand ruim 400 dagen ging zitten waken bij een pony waarvan ze overtuigd was dat die drachtig was omdat de pony jeukerig was
bleek luizen te hebben
En iedereen alleen maar bevestigingen hoe goed ze het deed
Ben ik toch blij dat wij een nuchter volkje zijn hoor
Zal alleen niet heel snel gaan i.v.m. mijn niet meewerkende body
maar we gaan ons best doen! En duimen dat de tracks snel opdrogen zodat ze ook weer in de kudde kan. 

tiwi1969 schreef:Natuurlijk willen we weten hoe het met Skyla verder gaat en wat er in die bolle buik zit.
En natuurlijk genieten van haar looks
Mijn sokken zijn nog steeds angstig maar ik heb ze uitstel gegeven tot nadat de dierenarts bevestigd heeft wat er wel in die buik zit.
[ [url=m/J4xNiw.jpg]Afbeelding[/url] ]
tiwi1969 schreef:Natuurlijk willen we weten hoe het met Skyla verder gaat en wat er in die bolle buik zit.
Mijn sokken zijn nog steeds angstig maar ik heb ze uitstel gegeven tot nadat de dierenarts bevestigd heeft wat er wel in die buik zit.