Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Spaansepony schreef:Spaansepony schreef:Heeft er iemand ervaring met horses Antony op fb. Gaat om dieren uit buitenland.
Deze vraag stelde ik een 1,5 week geleden.
Inmiddels de gok genomen en pony inderdaad daadwerkelijk geleverd gekregen. Wel is de pony 15 cm kleiner dan hij zei
linda_arnold schreef:Spaansepony"
[quote="Spaansepony schreef:Heeft er iemand ervaring met horses Antony op fb. Gaat om dieren uit buitenland.
Deze vraag stelde ik een 1,5 week geleden.
Inmiddels de gok genomen en pony inderdaad daadwerkelijk geleverd gekregen. Wel is de pony 15 cm kleiner dan hij zei
Lizenlotte schreef:15 cm kleiner?? Dat is wel heel veel verschil..pas je er wel op dan?
MyWishMax schreef:Dan kan je dus echt niks zeggen of het te veel is of niet. Blijft een jong dier, dus niet uitgebracht hoeft niks te zeggen. Het kan zijn dat het te veel js, het kan zijn dat het een koopje is door de bemerking, omdat het geen echt risico geeft maar wel waardevermindering. Of hij is het gewoon waard.
marley93 schreef:Jeetje wat een verhaal weer van die Connemara... Echt jammer dat zulke mensen bestaan. Wees gewoon eerlijk, er komt vanzelf iemand op je pad die het wel aan wil gaan met zo'n pony.
Ik staak mijn zoektocht voorlopig! Mijn paard is tegen alle verwachtingen in toch ontzettend opgeknapt, dus ik mag lekker met hem door
Evamarie schreef:MyWishMax schreef:Dan kan je dus echt niks zeggen of het te veel is of niet. Blijft een jong dier, dus niet uitgebracht hoeft niks te zeggen. Het kan zijn dat het te veel js, het kan zijn dat het een koopje is door de bemerking, omdat het geen echt risico geeft maar wel waardevermindering. Of hij is het gewoon waard.
In welk opzicht zou het een koopje kunnen zijn?
Evamarie schreef:MyWishMax schreef:Dan kan je dus echt niks zeggen of het te veel is of niet. Blijft een jong dier, dus niet uitgebracht hoeft niks te zeggen. Het kan zijn dat het te veel js, het kan zijn dat het een koopje is door de bemerking, omdat het geen echt risico geeft maar wel waardevermindering. Of hij is het gewoon waard.
In welk opzicht zou het een koopje kunnen zijn?
oji schreef:Het kan zijn dat het paard te hoog geprijsd is, maar het kan ook een wezenlijk verschil in talent zijn tussen die 2 paarden wat dat prijsverschil gewoon rechtvaardigt. Dat kun je pas beoordelen als je kennis van zaken hebt mbt talent en potentie. Nu zomaar roepen zonder enige kennis van zaken, dat het paard te duur is is eigenlijk gewoon laster....maar goed...what else is new.
MyWishMax schreef:Precies. Niks qua wedstrijden vind ik nog niet raar met 5 jaar, juist bij talentvolle dieren en helemaal niet bij ruiter die veel hoger start. Die houden ze vaker thuis tot bepaald niveau mag en kan.
Als je niet weet wat de bemerking is kan je er helemaal niks over zeggen.