Deze kan ik al delen. Mijn internet moet werken voor de proeven. (Zit op 4g)
Dit was losrijden voor de tweede proef. Ofja. Stukje los stappen vooral.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pmarena schreef:Aaah, leuk man
Ik vind het er wel nog wat onrustig uit zien maar ze doet haar best voor je, en er zit zat potentie in![]()
Mooie combinatie zijn jullie zeg
DuoPenotti schreef:Dat is knap gedaan zeg!
Super zo voor een eerste keer.
Daar gaat de rest het moeilijk tegen krijgen in de toekomst.
petraaken schreef:Vond het onrustige nog goed meevallen voor een paard dat zijn eerste wedstrijd loopt. Heb echt al slechter gezien. Bij eerste keer al 60 % rijden vind ik best goed. Gewoon kilometers maken.
pmarena schreef:Precies, die onrust is niks geks en er zit duidelijk zat potentie in
Ze zal Sam wel heel wat te vertellen hebben gehad bij thuiskomst
Mars schreef:Zoo zeg, zie die oortjes draaien met dat zadelen. Ze geeft haar ogen en oren goed de kost, wat een indrukken zal ze te verwerken hebben gekregen vandaag! Lekkere galop zit er in joh![]()
Wat zal ze lekker slapen vannacht met alles wat ze heeft gezien. Als ze eenmaal meer wedstrijdkilometers achter de rug heeft gaan jullie echt wel shinen. Echt respect hoe je rond bent gekomen zo een eerste keer.
Maflinger_S schreef:Woehoe! Goed gedaan dames. Jullie zijn een mooi team. Nou nog lekker blijven trainen en wedstrijdkilometers maken en de rest kan niet meer om jullie heen.
jokari schreef:Kijk nu toch. Het Satanspaard tussen de witte balkjes.![]()
Jullie doen het toch maar !
Maflinger_S schreef:Nou, dat gaat behoudens wat zijwaartse gangen in het eerste rondje toch heel netjes.
N_B_N schreef:Ahw jou moeder “goed gedaan meisje”
pien_2010 schreef:Geweldig dat je dit met Rêve hebt bereikt. Ik vind dat je daar ongelooflijk trots op mag zijn.
petraaken schreef:Aha dat was dus toch een tik die ik hoorde. Hoewel hij eerder als een stevige mep klonk moet ik zeggen.Niet dat ik je daarvoor veroordeel want jij kent je paard het best.
Ik heb dat ooit eens moeten doen midden in mijnproef en ik werd er voor op het matje geroepen van de jury.