Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

wat een dappere ziel om gewoon weer op te stappen en morgen terug te komen! Harde wind vinden veel oudere paarden ook al niet fijn, dus dat zou inderdaad de oorzaak kunnen zijn.
tis een kleine kilometer wandelen bij een vriendin van mij, maar wel heel fijn dat het zo kan.
het was heeeeeel spannend, maar ze bleef bij me en we konden met een beetje nadenken er best vlot langs.
opisop_shop schreef:Ik heb besloten toch tijdelijk een andere zadelmakmaker te zoeken, om te kijken of diegene de rodeo uit kan zitten en daarna weer oppakken met de huidige zadelmakmaakster.
Mocht iemand nog een soort Gert v/d Hof kennen omgeving Groningen dan hoor ik het graag
. Het is in ieder geval nooit saai met de bruine
.
/ rijden en het dan verder uit te besteden. Dit gaat waarschijnlijk pas tegen het na jaar lukken. We hebben geen haast en ik wil ook niets verkeerd doen na een lange dag.
Met longeren wilt hij niet altijd wachten op de hulpen en dan gooit hij er als hint maar even een pasje draf of galop doorheen. Heel lief en aandoenlijk eigenlijk
. Iemand die hem wilt kopen
? Hij is altijd ontzetten braaf en ontsnapt nooit
.