Wat goed van Timmie
Leuk dat hij het zo goed oppakt 
Alle behandelingen zijn hier ook gewoon doorgegaan met wat extra regels qua afstand en niet tegelijk plannen, alleen mijn zadelmaakster wilde dus niet meer langskomen (dus weer terug overgestapt naar mijn eerdere zadelmaker, er moest echt iemand bij nl ter controle- en maar goed ook, de vulling die ze erin gedaan had bleek redelijk prutswerk...) en de osteopaat is even niet aan het werk geweest. Maar die komt nu de 30e voor mijn dames weer langs.
En de hoefsmid heeft een paar irritante stalgenoten bijna van het erf geschopt toen die dachten dat het sociaal was om "gezellig mee te gaan kijken" bij het beslaan van een paard wat niet van hen is, zowat in de nek van de hoefsmid hijgend
Was hij snel klaar mee
Hier is eind december de tandarts nog geweest, toen zijn al wat doppen en scherpe punten verwijderd. Het lijkt nu vanzelf goed te komen, even die losse tand in de gaten houden of daar de dop wel netjes vanaf komt. Bij de andere is ze de doppen gelukkig al kwijt
Maar gut wat stom dat ik daar niet aan gedacht heb hoor, het is zó logisch. Braaf paard met pijnlijk snuitje