Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en dat doet ie niet. Maargoed, aan dat te brave kantje van mij ga ik aan de slag! Er is hier namelijk een tweede paard op komst
deze keer wél een flink ervaren leerpaard zoals ik eerst van plan was en toen bij Floyd terecht gekomen was hihi
. Zo kan ik terug eigen ervaring opdoen zodat ik wat zelfzekerder ben in mijn instructies en hulpen naar Floyd toe. Dus met Floyd ga gewoon op gemakje de basics blijven herhalen en als we ons toevallig klaar voelen voor een stapje verder ga ik mij daarvoor niet laten tegenhouden, maar ga er ook niet persé al naar toe gaan werken. De eerste maanden had ik soms ook twijfels of ik niet al teveel verlangde van hem enzo, dan doe ik het liever rustiger aan zodat ik geen zorgen hoef te hebben. Hij is ook nog maar 3 hé.

Is al klaar voor het echte werk
ze lijkt ook heel rustig met het hangen
Ze is echt relaxt met inspannen. Zo fijn . En wat een mooie deken!
Oh dat is fijn! Ook voor de beleerder haha. Ben benieuwd! En beterschap nog. Of heb je er geen last van?
Eerste keer in de buitenbak. Heel even aan de longeerlijn gehad , dat vond ze maar saai. Dus opgestapt. Bleef uitmuntend goed stilstaan. Had geen hulp. Was wel iemand in de bak aanwezig. Wat stap draf galop gedaan. Ging erg goed! 2 keer bokken maar daarna was het ook klaar. 

) aandacht. Op stal nog wel wat onrustig maar dat zal de komende dagen wel beter worden. 
Art_Ificious schreef:Geen verkeerd beeld vind ik. Meestal is het bovenlichaam te lang maar vind.ik bij jou goed meevallen. Tis ook een stevige fjord (bedoel dan niet zo een slank sporttype) en zal dus wel breder worden nog.
Maar niet zo hoog geen sporttype nee. 
Mooie deken !
Doet ze goed hoor. Ik wil ook snel naar buiten (lekker rechtdoor). Wat zul je trots zijn.
Hij was zo braaf.. Had het wel een beetje verwacht hoor maarja je weet nooit
Morgen nog even een paar rondjes stappen en dan volgende week zaterdag weer. 
Maar snapte al best aardig wat de bedoeling is
eind april is de planning