Ziet er gezellig uit Chasey! Mooie omgeving ook zo te zien, en gaaf dat je nog zoveel wilde dieren hebt kunnen zien. Waren er ook nog veel wilde vliegen of viel het mee?
Gave rit zo te lezen. Bij de Mill Ranch ongeveer begonnen?
Chasey
Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-19 14:19
Vliegen vielen mee, de vliegendeken kon tijdens de pauze er wel af
Ja de stal waar we begonnen ligt achter Mills ranch. Voor mij allemaal nieuw, maar nu weet ik waar dat zit. Had er al eens van gehoord.
Meanwhile...
Chasey
Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-19 17:17
He hallo. Even een update, het gaat helemaal niet goed met mij. Ondanks dat hebben de verzorgmeisjes zondag wel lol gehad met Nick en Bliksem. Ze komen straks weer wat met de paardjes doen.
Sterkte, vreselijk kl... voor je/jullie. Hopelijk voel je je binnenkort weer wat beter.
Chasey
Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-19 22:31
Dankjewel allemaal. Het is echt zwaar kloten, maar ik heb professionele hulp anders kom ik hier niet doorheen.
De meiden zijn vandaag weer geweest en zijn weer fijn bezig geweest. Marloes mocht ook rijden. De dames konden haar mooi helpen.
Eerst in de paddock wat balkjes draven en een sprongetje. Daarna nog over de bult, door de vijver en een rondje buiten uitstappen. Foto's staan door elkaar.
Sterkte Chasey! Ik hoop dat je morgen even de kracht hebt om zelf te gaan rijden Hoe leuk die meiden het ook doen (vind ik echt trouwens!) het allerleukste is ook om het zelf te doen...
Chasey
Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-19 22:51
Ik ben zelf niet aan rijden toegekomen. Was vanmiddag zo moe dat ik op de bank in slaap viel (dat komt echt zelden voor!) Vanavond in de moestuin bezig geweest met mijn moeder en tante. David vroeg of hij ondertussen even op Nick mocht rondstappen. Vond ik leuk dat ie daar zelf mee kwam.
David vindt het prachtig om aardappels te rooien en groenten uit te zoeken voor het avond eten. Vanavond aten we:
En nog een plaatje.
De Iphone vertekend altijd een beetje, maar pfff wat wordt dat kind al groot.
Het is dat jij het schrijft maar David wordt echt al groot. Maar dat heeft Marloes ook trouwens. Ineens zie je het op de foto's.
Chasey
Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-19 22:07
Heb zelf ook weer gereden, gisteren én vandaag. Gewoon een rondje blok over het industrie, hondje mee. En vanavond toch even een sprintje getrokken door de wei. Ik ben de foto's aan het afladen, ben benieuwd of er nog een leuke tussen zit. Maar eerst deze.
Marloes wilde vandaag graag kunstjes doen op Nick.
grote kinderen! Als ze zo lekker smikkelen van die biologische broccoli ja dan snap ik het wel. Mooie vrije foto’s weer, en de heuvel is een oerwoud geworden. Hopelijk voel jij je snel weer wat beter.