listiglistje schreef:Net zoals echte vrouwen hebben ze vaker last van "de periode" ,stemmingswisselingen en de zin doordrijven
vermoedde wel dat het zo iets zou kunnen zijn............maar heb het nooit zo van iemand gehoord.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
amarial schreef:@ Spoec
Kan begrijpen dat je een ruin wilt hoor!
Heb zelf ook altijd ruinen gehad, toen kocht ik een keer een merrie, dat was wel even wennen haha.
Maar nu ben ik er wel aan gewend!
@ Babootje
Als de pony klinisch goedgekeurd is, lijkt het mij stug dat het er toendestijds al aanwezig was..
Vind het een beetje een rare uitspraak van de DA, want dat kan je niet zeggen van 5 jaar terug..
Zowizo wel super dat je al 5 jaar er plezier van hebt.
HappyHorse33 schreef:listiglistje schreef:Net zoals echte vrouwen hebben ze vaker last van "de periode" ,stemmingswisselingen en de zin doordrijven
vermoedde wel dat het zo iets zou kunnen zijn............maar heb het nooit zo van iemand gehoord.
A_nouk schreef:Mag ik aannemen en aanhaken op de discussie die jullie hebben over het röntgen keuren of niet bij een paard van 2/3.000 euro dat jullie de kosten voor het röntgen keuren te hoog vinden?
Excuus voor de eventueel domme vraag maar ik heb dan ook nog geen benul van wat de kosten zijn voor een röntgen keuring. Wat kun je daar zoal van verwachten qua inzicht in het binnenste en in de kosten?
Seven schreef:Het maakt jou ook zeker geen mindere ruiter als je een dier niet zo krijgt als je wil, opgeven is zoals het dan voelt maar het is eigenlijk gewoon toegeven dat je niet bij elkaar past niets mis mee en maakt het paard ook niet minder geschikt voor een andere ruiter.
Hij klinkt als een vrolijk en leuk dier daar krijg je zeker een fijne baas voor
amarial schreef:Oke dat begrijp ik zeker.
Ik doe het persoonlijk niet bij paarden onder de €3.500,- (boven dat wel rontgen)
Alleen klinisch, met name omdat ik erg vaak gehoord heb dat ze rontgen goedgekeurd werden, en KLINISCH afgekeurd.
Ik vind klinisch belangrijker als rontgen, er zijn hier zoveel paarden op stal geweest die rontgen goed waren maar zo kreupel als wat liepen..
HappyHorse33 schreef:Hier vast een domme vraag, maar wel eentje waar ik al langer het antwoord op zoek : wat is het verschil tussen ruinen en merries dan ingedrag?
(of is dit teveel off topic? Vind het wel een vraag die bij een nieuw paard kopen hoort (wij zijn ons aan het orienteren naar een D of E pony zodat het een famillie paardje kan worden.)