Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Alja schreef:ismy schreef:Kreeg net een filmpje van driebergen opgestuurd, dit was Leroy een half jaar geleden, al wel zadelmak maar stond min of meer stil:
http://www.youtube.com/watch?v=OpE_2JCS ... e=youtu.be
precies wat je zegt, dat was een mooi stukkie
Alja schreef:Spannend udessa!
Heb je wel al een foto?
Linkje?
jury schreef:vervelend dat er niet bij staat waar de paarden staan. En zie bij de eerste die ik bekijk ook geen prijs staan GRRRRR
edit, via een omweg gevonden groningen (valt met 3,5 uur rijden helaas niet in ons zoekgebied)
daffodil schreef:He spannend wij gaan woensdag bij een paard kijken! Niet zo idioot ver weg dus dat scheelt.
Wat ik wel persoonlijk erg jammer vind is dat veel verkopers niet de moeite nemen om iets te laten horen. Ik spreek in, geen reactie, heb diegene al een keer of vier gebeld, wordt niet opgenomen maar inmiddels wel een nieuwe advertentie....
Volgende paard, leuk mailcontact met een halve afspraak maar tijdstip moet nog afgesproken worden en vervolgens geen reactie meer.
Derde paard, ook leuk mailcontact, continu gelijk reactie terug totdat een definitieve afspraak gemaakt moet worden en er ineens niet thuis gegeven wordt.
Zo raar.....wil je nou je paard verkopen of niet??