Als ik een paard verkoop zo ik zelf ook geen proeftijd doen, maar als ik een paardmkoop graag. Tuur ijk zitten er haken, ogen en risico's aan. Maar ik zal voorzichtig met het paard omgaan en mocht er iets gebeuren dan is dat op mijn risico. Heel logisch lijkt me. Maar de handelaar zal wel een duidelijk contract hebben denk ik. Zullen we morgen wel horen.
Torius16
Geplaatst: 13-11-11 17:44
Nathe: ik duim ook voor je, idd knap paard! Ennehhh binnen je budget gebleven (was 6000 toch?) of toch niet??? Heel veel succes! Enneh dat commentaar over groot bewegen en achter slap alsmede over dat groot zijn: Dat slappe hebben de meeste 3 jarigen hoor die amper in de training zijn geweest en zeker van die maat, dus daar is niks mis mee (ja als je gaat zoeken dan vind je altijd wel wat!) en ik ben het eens met Eb01. Daarbij denk ik dat je redelijk en rustig genoeg bent om de training nu niet in 1x op te voeren zodat deze dame op 6-jarige leeftijd al de wissels kan springen! Rustig aan doen is hier een pré! Duim voor je!
achja het went wel, ben wel redelijk teleurgesteld deze keer omdat ze echt tof was
Eb01
Geplaatst: 14-11-11 13:31
oei dat valt tegen. Ik dacht begrepen te hebben dat het recent was gebeurd. Ook tegenvaller voor verkoper. Netjes dat ze niet willen verkopen. Hebben of weten ze geen ander leuk paard voor je? Klinkt als betrouwbare partij met leuke paarden.
Snuupke
Geplaatst: 14-11-11 13:32
en een 2 jarige is dat niet iets staan heel leuke paarden en dan binnen je budget... kun je volgend jaar ook mee beginnen.. Je zocht een wat groter paard toch?
ze dachten dat het recent was gebeurt... toch maar naar opfok gebeld en daar hebben ze dan verteld dat ze iets in haar oog had gehad maar dat ze het verzorgt hadden. Dit is blijkbaar niet genezen.
Ze hebben nog een merrie staan van 1m67, dat is wat klein maar ik wacht de foto's af... Zijn idd leuke mensen en ze vonden het ook heel erg