En een dressuurproef bestaat uit meerdere onderdelen, stap, draf en gallop...en als je als ruiter ook nog netjes op de letter rijd dan kun je toch al een heel eindje komen hoor.....
Mijn 1ste pony was een simpel D merrie'..heb daar ontzettend veel prijzen mee gewonnen (en ik woon niet in een regio waar de concurrentie nihil is...) niet omdat ze zo spectaculair liep, nee omdat ik zo exact op de letter reed. Kijk uiteraard krijg je het met je simpele diertje vanaf M2 een stuk moeilijker..maar in de andere klasses.
Vriendin van mij is NL kampioen M2 geworden...wat een lelijk beest had die..liep ook niet spectaculair maar wel alles super super netjes...nou ze is er wel NL kampioen meegeworden en volgens mij zat ze in het Z ook nog bij de prijswinnaars...
. Vergeet ook niet dat er genoeg paarden zijn op sporthorses die daar "spectaculair"lopen en ga je erzelf kijken en rijden dan valt het spectaculaire eruit rijden heel erg tegen............ of de paarden zijn gewoon te heet om leuk te kunnen worden gereden door de gewone man. En om eerlijk te zijn hoeveel mensen halen het echte hogere niveau? dus op zijn slofjes ZZ-Licht en ZZ-zwaar al niet te spreken van de niveau's daarboven.
@Tita ik vind jouw wel heerl erg wantrouwend..dat jij al op de foto kunt beoordelen dat ze iets te verbergen hebben... ik zou als ik jouw was gaan solliciteren bij Interpol
Serieus, met m'n oude nokia maak ik nog betere foto's.