ivy_power89 schreef:ik had al begrepen dat het in rotterdam/denhaag en omstreken ook nogal duur was.....
Als je een binnenbak wilt hebben is het idd duur (vanaf €300). Heb je aan een buitenbak genoeg, betaal je €240.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ook voor die merrie vind ik het nogal veel en nee ik ben niet iemand die voor weinig een paard koopt want ik zoek boven zulke bedragen
Plus dat m'n vriend vorig jaar is beginnen rijden en hij wilde ook graag met een eigen paard rijden, maar daarvoor is Finesse te fijn gereden. Hij kan beter op een paard dat wat minder enthousiast is
tita schreef:ook voor die merrie vind ik het nogal veel en nee ik ben niet iemand die voor weinig een paard koopt want ik zoek boven zulke bedragen

succes met de verkoop je zult zelf gauw merken of ze in de markt ligt of niet je kunt altijd nog zakken..eerst lager vragen en dan opschroeven is moeilijker.Citaat:dan denk ik meteen dat ze wat willen verdoezelen.
Siddieqje schreef:Juist een sms gekregen van de verkoper.
Ze heeft besloten het paard toch maar niet te verkopen.
Ik dacht dat je eerst nadacht voor je een paard op internet zwiert.Niet dus blijkbaar.
tita schreef:Citaat:dan denk ik meteen dat ze wat willen verdoezelen.
duuhhhhh denken jullie belgen zo???
Door knotten kunnen haar hoofd en hals beter uitkomen je verdoezelt niks je zorgt voor beter zicht. Als jouw fotos van je onderschrift op sporhorses zouden staan zou ik er nooit op reageren omdat het zo slordig is.
Maar goed iedereen is anders
succes vind het zelf moeilijk of ben je er nuchter onder.
Wat is de reden van verkoop...sorry ik ben graag nieuwschierig