ik zoek een naam voor een zwart bont merrie kruising! ze heet nu [***] [***]. maar ik ben vroeger veel met de naam [***] gepest. dus vind het niet zo leuk de pony zo te noemen. en [***] vind ik een beetje vreemd. dus zat te denken aan Kiana. zijn er nog suggesties?
bandita
Geplaatst: 13-04-10 22:10
Ben de afgelopen dagen ERG druk geweest met een naam te bedenken voor mijn nieuwe vriendinnetje moet met een A..
ik zoek een naam voor een zwart bont merrie kruising! ze heet nu Kinaia Baloe. maar ik ben vroeger veel met de naam baloe gepest. dus vind het niet zo leuk de pony zo te noemen. en Kinaia vind ik een beetje vreemd. dus zat te denken aan Kiana. zijn er nog suggesties?
Ben de afgelopen dagen ERG druk geweest met een naam te bedenken voor mijn nieuwe vriendinnetje moet met een A..
Beter even wat eerder hier kunnen kijken!
Another Day After Midnight All Right Anyway Aventure American Dream Amazing Grace Angel Of Blues Argentinian Girl
AngelB
Geplaatst: 14-04-10 20:53
BWP-veulen (springen & dressuur), verwacht zwart-bruin vader heet Crescendo van de Breemersen en moeder heet Ramona van 't Wijwater. naam moet beginnen met een K.
Ik had ook al: Kiara Kendra Kallisto
Als er zijn die Spaanse namen zoeken voor hun PRE. Wij hebben er ook gekweekt en dit hebben we allemaal gehad:
Ik ben ook opzoek naar een wedstrijdnaam voor mijn merrie van 1.70m. Het moet beginnen met een A en ik ga voornamelijk met haar springen. Het mag Engels maar ook Nederlands.
Ik ben ook opzoek naar een wedstrijdnaam voor mijn merrie van 1.70m. Het moet beginnen met een A en ik ga voornamelijk met haar springen. Het mag Engels maar ook Nederlands.
Arriba - betekent: omhoog
brengt misschien geluk in het springen dan?
sjantien
Geplaatst: 04-05-10 11:56
hallo ik krijg binnenkort een veulentje, en de naam moet met een F beginnen. kan iemand mij misschien helpen? ik heb al een paar opties: -Fernando Torres -Fame and Fortune -Family Sunshine -Fantasy boy/girl -Fango (de moeder heet Tango) -Female touch -Fiesta (alleen dan met trema op de e) -Fifty Fifty -Flashlight -Flo -Fly -Fuerza (spaans voor kracht/macht/sterkste) -Fuego (spaans voor vuur)
Sjantien: Fight For This Love Fall Out Fake Face Fatboy Final Fantasy Florence Freestyle Fell In Love Fireflies
Bambi1997: Welke letter? Wat voor stijl? Candy, Lily?
renske_13
Geplaatst: 06-05-10 15:18
Bij ons is vannacht een shetlander merrieveulentje geboren! Ik zal even een foto opzoeken:
Deze kleine meid heeft nog geen naam, dus leuke ideeën zijn ook hier zeker welkom!
Het hoeft bij ons niet met een bepaalde letter te beginnen Mijn andere pony's heten, Maddy(moeder van deze), Silla en Senna Dus iets in die richting zou wel leuk zijn Lekker hollands