Ik dacht juist dat de paardenspullen bij de Lild niet zo goed waren. Zag net op de website dat het er voorlopig nog niet komt, maar als het er weer eens in winkel ligt dan ga ik er ook maar eens naar kijken.
Ik had vorig jaar ook paarden spullen van de lidl. Toen had ik een deken gekocht en een dekje heb ze nu nog ssteeds egt geen slecht kwalietijd Ik ga vandaag ook nog ff snel denk ik.
zakmes idd super en niet alleen voor paardendoeleinden gaat bij mij ook altijd mee met kamperen handig zo'n hoevenmes om bepaalde dingen te peuteren enzo
zal wel meevallen hoor, dat is nl al bijna een jaar geleden geweest. De lidl heeft meestal 1x per jaar de paardenspullen in de aanbieding, meestal is dat in het voorjaar. als ze dan nog spullen overhouden ( die niet lopen) gooien ze het er nog een keer in in het najaar
ik heb daar een zomerdek, bandages en rijhandschoenen gekocht echt super kwaliteit heb ze nu al een twee jaar of zo en intensief gebruikt maar nog geen sporen van slijtage!!
Wat mij wel is opgevallen is dat die rijlaarzen er hier bijna het hele jaar hebben gelegen. Eerlijk gezegd moet ik bekennen dat ik het er ook niet uit vond zien Dan betaal ik denk ik toch liever 20 euro meer voor beter uitzienbare rijlaarzen.
Ik wil hier trouwens niemand mee voor het hoofd stoten, de Lidl is een prima winkel waar wij ook regelmatig wat halen..