Shirley schreef:Foutje van de olivaar?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tiwi1969 schreef:Skyla doet rare dingen…
Ik heb vannacht gedroomd dat mijn vorige Groninger beviel van een Shetland veulen. Ik keek naar het uier…. In een seconde van leeg naar vol en er stond een donkerbruin Shetland hengstje naast met een volle bos manen.
Thanks voor deze leuke droom Skyla
Koper schreef:tiwi1969 schreef:Skyla doet rare dingen…
Ik heb vannacht gedroomd dat mijn vorige Groninger beviel van een Shetland veulen. Ik keek naar het uier…. In een seconde van leeg naar vol en er stond een donkerbruin Shetland hengstje naast met een volle bos manen.
Thanks voor deze leuke droom Skyla
Dit verslag is natuurlijk niet compleet zonder dat we te weten komen wat er toen met je sokken gebeurde?
Hevonen schreef:Ze ziet er goed uit! Wel verbazingwekkend als ze niet drachtig blijkt te zijn. Ik weet van een merriehouder die één hengst een maand bij zijn kudde zette, en alle 14 merries waren drachtig...
Je zou dan toch denken dat Skyla gewoon drachtig zou zijn na haar langdurige een op een verblijf met een hengst.
Absolem schreef:Hevonen schreef:Ze ziet er goed uit! Wel verbazingwekkend als ze niet drachtig blijkt te zijn. Ik weet van een merriehouder die één hengst een maand bij zijn kudde zette, en alle 14 merries waren drachtig...
Je zou dan toch denken dat Skyla gewoon drachtig zou zijn na haar langdurige een op een verblijf met een hengst.
Hengstje zag er jong uit. Misschien heeft ie m er gewoon nooit in gekregen door onervaren zijn .