Ja ze zit gewoon heel lekker in dr vel verder. Het valt me alleen op dat ze aansingelen echt niet leuk vindt en dan af en toe zo'n frats heeft als dit. Ze heeft de afgelopen maanden natuurlijk best wat meegemaakt (verhuisd vanuit opfok, verhuisd naar trainingstal, zadelmak gemaakt, kiesextractie, paar keer kliniek, weer terug verhuisd) dus ik denk er over even wat voor haar maag te geven. Geen omeprazol maar meer iets van een supplement. Ekyguard of misschien heeft 1 van jullie nog een tip?
We hebben iig besloten dat we de komende 2 weken wat meer trainen aan de dubbele longe en 1x rijden. En dan over 2 weken gaan onze instructrices haar 2x per week rijden voor 4 weken (en dochter 1x)
Ze doen het samen; 1 er op (onze staleigenaresse) en 1 begeleiden op de grond, zoals ze nu ook met dochter doen. Ellie is gewoon niet goed genoeg zadelmak gemaakt dus het is goed dat zij het nog even verder oppakken 4 weken. Dan kan dochter het weer zelf oppakken vanaf daar.
Ik bedoel, toen we haar bij de zadelmakmeneer ophaalden had ze pas 2 x ohz gegalopperd dus dat was totaal niet bevestigd.
Enfin, een leerzaam traject zullen we maar zeggen.
As ik er ooit weer 1 zadelmak laat maken, bel ik eerst Oji

@oji dat heb ik wel eens zien gebeuren (voeten in de lijn) en dat is niet grappig. Mijn tactiek is dezelfde als die van leedebee
Hey Oji, heb je nog recente foto's van Owen? Ben wel benieuwd
@Babootje jij nog foto's of bewegend beeld van Polletje al dan niet met Babette?