Kimberley_ schreef:De 12 jarige die ik zaterdag gaat bekijken gaat helemaal op de foto. Wil zover mogelijk alles uitsluiten.
Doe ik ook
ongeacht de prijs van de paardenGewoon om dezelfde reden die iemand hier al zei ik wil niet op mijn geweten hebben dat ik op een kapot paard zit
Mijn merrie heb ik destijds laten keuren met 42 foto’s ze is iig nog heel overkeuren mag maar ik ga niet betalen wel betaal ik de klinische keuring
Je had hem nog maar pas toch?
ik ben al enkele weken rustig begonnen met een zoektocht voor een toekomstig maatje voor mijn huidig paard en als toekomstig sportpaard. Ik heb momenteel een 9 jarige ruin in de sport (M2 dressuur, L springen) en met het oog op de toekomst over 1 a 2 jaar (paarden aan huis, als droom een paddock paradise) wil ik vast op zoek naar een veulen of jaarling merrie tot 2 jaar oud. Verwachtte stokmaat 1,65m of groter, bij voorkeur dressuurgefokt, maar een leuke kruising met koudbloed bv. is ook een optie. Ik hou MP in de gaten maar vooralsnog nog niet "de" match gevonden. Heb gelukkig ook geen haast maar mocht iemand via-via iets weten voor een goed blijvend huisje of tips dan hoor ik het graag.