Lynn_Noname schreef:MISTRAL94 schreef:Mijn merrie heb ik in België gekocht. Voor dat geld kom ik hier in nederland niet eens in de buurt van wat ik betaald heb.
Ik heb je merrie voorbij zien komen, ook echt een heel mooi dier!![]()
Misschien heb ik er over gelezen (mijn excuses als dit zo is), maar hoe heb jij haar gevonden? Ook via de gekende sites? Ik heb ook een vriendin ingeschakeld die nog wel actief is in de paardenwereld, ik heb door de combinatie studies-werk de laatste jaren gewoon recreatief gereden op paarden bij mensen thuis, dan hoor je ook minder over mogelijke verkopen denk ik. Op één van die paarden ben ik al jaren smoorverliefd ondanks dat hij totaal niet is wat ik zoek (springgefokt en matig qua beweging, maar zo'n ongelooflijke lieverd), maar die mensen willen helaas niet verkopen.
Ja ze is echt een lot uit de loterij

Nu is het natuurlijk ook zo dat paarden in deze tijd wel hard gaan en door de corona misschien nog wel sneller omdat mensen nu alle tijd hebben. Prijzen zijn ondertussen wel verder gestegen als ik marktplaats zo bekijk.
Ik keek ook op marktplaats sporthorses en soms ehorses. En een aantal FB groepen. Blijf hoop houden en wees startklaar, als je 1 ziet dat je bij wijze van direct in de auto kunt stappen.