Ohhh jij doet nog aan vakantie, ik vraag me altijd af hoe mensen dat organiseren met veel dieren...

CL, oeh knappe ruin ook zeg

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Remark schreef:Hahaha nou top Paint_girl! Heb je tenminste voldoende keuze.
Wat zijn jullie van plan maximaal aan je eerste zadel uit te geven? En gaan jullie voor een nieuwe of tweedehands?
Ik ga naar de countrymill voor een tweedehands. Budget ben ik nog niet over uit.
linda2008 schreef:Remark, had gekunt, maar nee het is AB![]()
Ohhh jij doet nog aan vakantie, ik vraag me altijd af hoe mensen dat organiseren met veel dieren...![]()
CL, oeh knappe ruin ook zegleuke foto’s!!
Remark schreef:linda2008 schreef:Remark, had gekunt, maar nee het is AB![]()
Ohhh jij doet nog aan vakantie, ik vraag me altijd af hoe mensen dat organiseren met veel dieren...![]()
Aah ik wist niet dat zij ook zoiets hebben, goed om te weten!
Retjethorse schreef:Haahaha bij Flynn geldt toch wel echt, hoe natter, hoe beter, hoe viezer is het best!Muhahaha, ik heb echt een prinsesje die zich niet graag vuil maakt als het te nat is.Het zand moet droog genoeg zijn eer erin gerold kan worden.
Hetzelfde met modder. No way dat Aliaa zich vuil gaat maken als het nat is!
![]()
Flynn heeft zo te zien zijn best gedaan.
Gimme_Joy schreef:Ik stuur je even een PB.Bij Eurohorse hebben ze een jonge paarden plan. Een mooi inruil systeem waarbij je alleen betaald voor het gebruik van een zadel. Ze komen dan iedere drie maanden om te passen en desgewenst het oude zadel om te ruilen.
linda2008 schreef:Ik ga dit jaar een weekje kamperen in de ardennen, met de honden. Voor het eerst weer in 6 jaarIedereen dol enthousiast over vakantiegeld. Ik hoor echt niemand over vakantie(ik zelf ook niet haha!)
Kuchik ga maar niet hardop zeggen dat ik 2500 euro kwijt ben aan mijn zadel?
nou heb ik wel het geluk dat ze niet té veel meer zal groeien dus ik kon het wel gelijk goed aanpakken
![]()
En ook met een soort jongen paarden plan (extra controles enz.)
Weidegang, paddock, iedereen moet lekker doen waarvan hij/zij denkt dat het beste voor zijn/haar paardjes is toch?
CubaLibre schreef:Hier ook n zandmonster
[ [url=m/NLxypl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gentle staat sinds maandag lekker op de wei en aangezien zijn moeder het spannend maakt nu ze eigenlijk iedere dag n half broertje of zusje van Gentle op de wereld kan zetten heeft Gentle nu n week of iets meer vakantie.
Hij staat nu bij de 8 jarige ruin die ik zelf gefokt heb op de wei en dat gaat zo goed
Natuurlijk ging dat wel even gepaard met wat "hengstengedrag"![]()
[ [url=m/1ASiPP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn knapperd![]()
[ [url=m/ULCjxc.jpg]Afbeelding[/url] ]
linda2008 schreef:Remark, had gekunt, maar nee het is AB![]()
Granoek schreef:Hier staan ze in de zomer trouwens vaak thuis op de wei, en in de andere seizoenen gaan ze bij mijn schoonfamilie van wei naar wei, dus eigenlijk het hele jaar door wei. Ze komen nooit op stal, enkel voor opzadelen en tutten en voorlopig gaat dat gelukkig prima voor beide!
Met onze kontjes in de boter gevallen.
Ohh GentleWat mij dan gelijk opvalt zijn die appelbilletjes, ik vind dat zo knap altijd als je het onderscheid tussen de twee billen ziet boven aan de rug, bij die van mij is alles gewoon rond, zo zonde
![]()
[ [url=m/nl9Jgh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bij deze, geen kuiltjes of aparte billen, gewoon 1 ronde billenbol
Lily_Fee schreef:Oooo dat was niet even spelen, echt niet tof
Groeien paarden altijd uit hun zadel? Ik wil namelijk een custom zadel en ik kan dat ook wel betalen, maar dat wel voor langer dan twee jaar als het kan
Lily_Fee schreef:Oooo dat was niet even spelen, echt niet tof
Groeien paarden altijd uit hun zadel? Ik wil namelijk een custom zadel en ik kan dat ook wel betalen, maar dat wel voor langer dan twee jaar als het kan